Co powiedziało -A? #1

Cześć! Dziś chciałam pokazać wam parę Twittów od -A i pokrótce napisać co o każdym z nich myślę. Planuje dodawać tego typu posty regularnie, ponieważ uważam, że niektóre wpisy zamieszczane przez "A" są naprawdę ciekawe. 

 Oh Toby, osobista zemsta może cię w końcu zniszczyć. Pamiętam czasy gdy mi pomagałeś,  te sygnały, które wysyłaliśmy (?). 

Osobista zemsta? Czy tyko mi przypomina się Toby, który stara się nastawić Spenc przeciw Alison? Czy to oto chodzi?

 Czasem zadaje sobie pytanie - dlaczego nie toruje Arii wystarczająco, po prostu myślę, że Ezra robi to dużo lepiej. 
Słyszałam teorie, że Ezra każe Arii ukrywać jakiś wielki sekret, który rozwiązałby problemy kłamczuch. Ale ja jakoś do tego przekonana nie jestem.

Aria, A? Nie ma szans. Jednak, ta kłamczucha ma dużo więcej do powiedzenia, a jej partner do ukrycia. 
I tu wraca teoria, którą napisałam powyżej. Jednak ja wciąż tego nie widzę.

Lalka, oddział, kołyska i taniec, będzie to ostatnia szansa kłamczuch? Spowoduje to zakłopotanie w twojej głowie, albo pozostawi cię w ekstazie. 
Cały serial powoduje zakłopotanie, ale skupmy się na słowach. Lalka natychmiast kojarzy mi się z Arią, cela z Hanną i Alison, kołyska z Radley, a taniec z Emily.  W sumie sama nie wiem o co chodzi z tym Twittem. Jakieś pomysły?


Chcielibyście kolejne tego typu posty?

Udostępnij:

3 komentarze

  1. 'Lalka, oddział, kołyska i taniec' - mi się to na pierwszy rzut oka z Radley skojarzyło i z promo 6x05, ale nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby scena z Maddie Ziegler?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrs.Hope pisze nie na temat postu,ale musze sie dowiedziec czy bedzie kontynuacja serii Top10 fanowskich filmików?
    Bo nie było jeszcze Hanny,Mony i bardzo fajnie sie czytało (oglądało) tą serie :)
    pozdrrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...