Sneak Peeki z 6x03

Hejka, mam tutaj dla was Sneak Peeki z 3 odcinka - dodałam je już wczoraj i do 18;00 były na blogu a potem się usunęły, nie wiem dlaczego ale już je dodaje z powrotem dla tych którzy nie zdążyli. Dlatego bardzo przepraszam i zapraszam do oglądnięcia. <3






I co? Jakie wrażenia? Moim zdanie teraz z odcinka na odcinek będzie coraz ciekawiej. Po oglądnięciu promo i tych Sneak Peeków coraz bardziej nie mogę doczekać się środy. A wy co myślicie o Lorenzo i Ali. Myślę, że Lorenzo nie został dodany do serialu przypadkowo właśnie teraz, myślę że wiąże się z tym coś większego. Myślę też że może to zapoczątkować nowy związek, chociaż chyba nie przepadałabym za tą parą :/ Jak myślicie co spotka dziewczyny w szkole i jak potoczą się losy Ezri? Czy Mona też wróci? Czy pokażą reakcje jej mamy? Co Jason powie o Charlim? I czy wreszcie zostanie wyjaśniona całkowicie "niespodzianka" dla dziewczyn ?
Piszcie co myślicie :) 

Do następnego 
-A

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Wydaje mi się, że każdy potrafi znaleźć sneak peeki na youtube. Oglądamy je na blogach, ponieważ nie rozumiemy tego po angielsku, więc bezsensu, że dodajecie je bez tłumaczenia chyba lepiej znacie ang od nas. Bezsensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastepnym razem dodam z tłumaczeniem :)
      -A

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że pokażą Monę. Brakowało mi jej w poprzednim odcinku. Wydaje mi się, że wszystko idzie w dobrym kierunku i będzie coraz ciekawiej. Mam nadzieję jednak, że będzie jak najmniej scen Arii i Ezry, ta dwójka działa na mnie jak płachta na byka. Są tacy 'ulizani' i nudni jak flaki z olejem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do mony zgodze sie :) a co do Arii I Ezry - kazdy ma swoje zdanie
      -A

      Usuń
  3. Hahaha a co jeśli Lorenzo okaże się Charles'em, albo chociaż będzie powiązany z -A? W końcu pojawia się w takim momencie, kiedy AKURAT dziwnym trafem dziewczyny wracają do Rosewood. Może należy do policji, ponieważ -A. potrzebuje informatorów? Może "kościółkowy chłopiec" to tylko pozory i coś jednak może znaczyć?
    A motywy? Sama nwm, może był spokrewniony z kimś, kto zginął przez dziewczyny, albo ogólnie w całej tej zagadce i chce się zemścić?
    #ten#moment#kiedy#nie#wiesz#już#kogo#posądzać#o#bycie#A#i#podejrzewsz#nawet#człowieka#przechodzącego#przez#ulicę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...