Co się stało w Ravenswood?

Hej, mam dziś dla was kwestię, która na pewno wielu z was zainteresowała i nie wszyscy znacie odpowiedź a mianowicie kwestia Caleba w Ravesnwood.







Jak wiemy Caleb wyjechał do Ravenswood by pomóc dziewczyną, w autobusie spotkał Mirande Collins, która także pochodziła z domu dziecka i szukała swojej rodziny u której mogłaby zamieszkać, na końcu odcinka Hanna każe mu zostać i pomóc Mirandzie w poszukiwaniu rodziny.
Po kilku odcinkach Caleb wraca i Haleb się rozpada :(. Po jakimś czasie znów wraca, ma wtedy problem z alkoholem znów wraca do Hanny i przestaje pić. Jest kilka wątków o tym że stało się tam coś strasznego, ale nigdy nie było powiedziane co. Wiem, że wiele osób to zaciekawiło i wielu przysporzyło do wymyślania nowych teorii.


Ja kiedy skończyłam oglądać PLL, zdecydowałam, że do rozpoczęcia 6 sezonu będę oglądać inny serial i wtedy trafiłam na "Ravenswood". Serial ten składa się z 10 odcinków trwających po 45 minut.
Moim zdaniem serial jest dość mroczny, chociaż widziałam straszniejsze. Jest to całkowicie fantastyczny serial o rozmowach ze zmarłymi, paktach ze śmiercią i nieświadomych, niewinnych nastolatkach. Spotykamy tu też wątek pani Grunwald i małej strasznej dziewczynka - która nie jest człowiekiem. Macie tu kilka gifów z serialu :












 Polecam oglądnąć serial, co prawda zastanawia mnie czy będzie więcej odcinków bo skończył się dość dziwnie.W każdym razie jeśli kogoś ciekawi kwestia "co stało się w Ravenswood" polecam go oglądnąć. Jeśli ktoś z was go oglądnął lub teraz ogląda to napiszcie mi w komentarzach wasze wrażenia. Mi się bardzo podobał i naprawdę wyjaśnił wiele rzeczy. A propos - polubiliście Mirande?  Piszcie wszystko w komentarzach :)

Do następnego
-A

                                                         "It won't be that easy, bitches"

Udostępnij:

8 komentarze

  1. Obejrzeć a nie oglądnąć ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli pochodzi z Małopolski, to forma "oglądnąć" jest poprawna. Chociaż i tak mnie też razi w oczy :/

      Usuń
    2. Tak jestem z Małopolski :) Dziękuje za takie komentarze bo będę mogła się poprawić :)

      Usuń
  2. Daj spokoj dziewczyna jest mloda,, zaczyna dopiero , napewno sie poprawi a co do postu to jest bardzo interesujący napewno obejrze serial - to prawda musisz uwazac na takie bledy ale bardzo fajnie piszesz I mam nadzieje ze zostaniesz na dluzej

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam kilka pierwszych odcinków i zapowiadało się ciekawie więc pewnie w wakacje dokończę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam kilka pierwszych odcinków i zapowiadało się ciekawie więc pewnie w wakacje dokończę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś czytałam ze Ten serial zdjeli z anteny więc zostanie niedokończony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż dziękuję za informację aczkolwiek uważam że to szkoda bo bardzo fajnie się zapowiadał :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...