Promo 6x04

Hej wam, jak tam po 3 odcinku? Moim zdaniem odcinek był całkiem niezły. Póki co 6 sezon utrzymuje swój poziom i na pewno jest dużo lepszy od poprzedniego.
Dla tych któzy obejrzeli już odcinek mam promo kolejnego odcinka.
Zapraszam:


Spencer:
Pamiętasz wszystko co Charles kazał ci zrobić?
Aria:
Nie jestem twoją lalką!
Spencer:
 Co jeśli ktoś przez to ucierpi? 
Do czego ty mnie zmusiłeś?!
Kenneth:
Charles nie mógłby tego zrobić
Hanna:
Jak twój ojciec może być taki pewny?
Alison:
Myślę, że Charles nie żyje


Co myślicie o promo? Zapowiada się ciekawy odcinek? Myślicie, że Charles nie żyje? A może Kenneth znowu kłamie?

+Jak wrażenia po 6x03, nie moim zadaniem jest robić podsumowania odcinków, ale i tak chciałabym znać wasze opinie ;)

wytrwała na zawsze

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Mega się zapowiada myślę że powoli będzie wyjaśniane co dokładnie się działo w DollHouse

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam błąd. W ostatnim 'dialogu' ona nie mówi, że on umarł tylko, zrobił coś przez co stał się martwym ( nie, że umarł ). Chodziło o to najprawdopodobniej, że zrobił coś przez co stał się martwym ( przestał istnieć dla nich. Może kogoś skrzywdził ? / I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie jestem pewna na 100 %

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...