Post informacyjny #2 - Sporo ważnych informacji


Hej:) Mam dla Was kolejny post informacyjny i naprawdę liczę na to, że odpowiecie mi na postawione w nim pytania! Bardzo mi na tym zależy!


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



1. Oceny stylizacji wracają 27 lub 28 czerwca. I tu pojawia się pytanie - czy mam zacząć oceniać sezon 5? Wtedy nadgonilibyśmy wszystko i stylizacje pojawiałyby się na bieżąco z nowymi odcinkami! ;)



2. Problemy z serią Co by było gdyby. Muszę wam powiedzieć, że pisanie tych postów zwyczajnie przestało mi sprawiać przyjemność. Nie mam na nie pomysłów, wy tak samo nie piszecie nic nowego.. Najprawdopodobniej seria zostanie anulowana, ale o tym więcej w kolejnym podpunkcie.



3. Wpadłam na pomysł nowej serii, która zastąpiłaby Co by było gdyby!
Pewnie niektórzy z Was pamiętają serię Zdaniem -A. Chciałabym zrobić coś w małym stopniu podobnego. Zgadzałoby się tylko to, że wcielałabym się w rolę A. Reszta byłaby kompletnie moja. ;)

Pomyślałam, że ciekawie by było, kiedy zdawałabym krótką relację z każdego nowego odcinka, ale z perspektywy A! Chodzi mi o to, że w kilku zdaniach podsumowywałabym każdą z Kłamczuch (możliwe, że czasem też inne osoby) jako A! Mogłabym napisać co sądzę o tym, co robiły i dawać im ''rady'' w stylu A. ;) Co myślicie? Jesteście za?



4. Na koniec pytanie dot. Podsumowań. Zauważyłam, że bardzo polubiliście te notki (a przynajmniej odniosłam takie wrażenie patrząc na wyświetlenia postów i komentarze, które po sobie zostawiacie) i jestem ciekawa, czy chcielibyście żebym dodała jeszcze jakieś podpunkty do tych własnie notek? Jeśli macie pomysły to piszcie, a jeśli pojawi się coś ciekawego to na pewno wykorzystam! :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I tak o to koniec kolejnych informacji z mojej strony! ;) Mam nadzieję, że przebrnęliście do końca i odpowiecie na wszystkie postawione przeze mnie pytania, bo naprawdę bardzo mi zależy na waszym zdaniu! :)

Piszcie śmiało! ;)



*nox_pllpoland@vp.pl* -> email do waszej dyspozycji! Piszcie pomysły na nowe posty, wysyłajcie ciekawe teorie, pytajcie o co chcecie!

Udostępnij:

6 komentarze

  1. 1.Uwielbiam posty z stylizacjami i myśle ze to fajny pomysł aby zaczac od 5 sezonu.
    2.Szkoda, bo ta seria spodobała mi się. Wiem, że trudno ją pisac
    3.Mega świetny pomysł!
    4.Właściwie to nie wiem co można dodać. Czytam kilka blogów o PLL i mają tam różne podsumowania, więc nie chcę pisać czegos vo potem mogłoby być uznane za plagiat :(
    Czy jest możliwość robienia postów z piosenkami z kolejnych odcinków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      A posty z piosenkami robiły inne adminki, więc mogę popytać czy będą je jeszcze dodawały. ;)

      Usuń
  2. Co do podsumowania... Mam propozycje dwóch nowych podpunktów
    - pAra odcinkA
    - outfit odcinka
    - podejrzany - będziemy mowili kogo po tym odcinku podejrzewamy o bycie A jak np: będzie jakaś smierc kogo podejrzewamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się pomysł z podejrzanymi! Na pewno wykorzystam! ;)

      Usuń
  3. 1. Lubiłam powroty do stylizacji ze starszych odcinków ale od 5 sezonu też może być :) Tym bardziej, że wiem, że to wymaga ponownego obejrzenia odcinka :)
    2. Szkoda :(
    3. Świetny pomysł :)
    4. Podoba mi się pomysł osoby wyżej z podpunktem "Podejrzany" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Mi tak samo ten pomysł się podoba! ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...