Kilka memów i obrazków

Hejka!
Dzisiaj mam dla Was kilka zabawnych obrazków na temat tożsamości A i nie tylko.
Zgadzam się z nimi w 100-procentach. Wszystko może się zdarzyć w PLL.



Zainteresowani rozwijają!




-Jakie gry?
-Dlaczego jesteście takie wredne?
Przestańcie niszczyć moje rzeczy(A powiedział to bardziej dobitnie :-) )
Tylko chcę pograć w Twister
Lewa na niebieski suki

Na pewno Charles lubi Twister.


Właśnie. Dziękujemy Marlene.


Jeszcze nie wiem, ale się dowiem.



Uwielbiam stylizacje dziewczyn, ale fakt, nie widziałam nikogo, kto ubierałby się w ten sposób do szkoły.


To jest hasło: Pretty Little Liars - nie dzwoń na policję. Tak jest łatwiej.


Ahh, wspomnienia wracają. 



W bonusie wstawiam obrazek dotyczący Toby'iego. Moim zdaniem bardzo zabawny jest fakt, że (wg chronologii) w kilka tygodni stał się policjantem.I to policjantem pracującym przy zabójstwie. Jak? :-)


Ostatnie zdjęcie chciałabym poddać Waszej ocenie. Tumblr jest zdziwiony, bo wygląda na to, że mamy podanego aktora grającego Charlesa w 6x10. Roark gra TATĘ HANNY. Bardzo podejrzane.
Na stronie tego nie ma, aczkolwiek już kilka osób widziałam ze screenami. Pewnie fake, ale ciekawa jestem, co Wy myślicie na ten temat? 

xoxo

źródło

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Ostatni to fake, tak samo jak to że aktorka grająca Sydney gra tam ponoć niejaką Dede Drake...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo było też że ojciec Arii gra młodego Charlsa

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...