Aria is A - wskazówki część 1 + spostrzeżenie dot. Sary

Na wstępie zapytam : Czy chcecie więcej wskazówek obciążających Arię?
Sprawa numer dwa. Wiem co się teraz stanie. W komentarzach wszyscy zaczną mi wypominać, że w żadnym wypadku Aria nie jest A  (został, przecież pokazany Charles). Mówię, więc na początek  : Ta teoria nie służy przekonaniu was, że Kłamczucha jest A, lecz pokazaniu wskazówek, które po prostu obciążają Arie i pokazują jak bardzo scenarzyści chcieli ją pogrążyć. Wiem, że niektóre z nich są zupełnie nieprawdopodobne i naiwne, więc za to też proszę nie hejtować. Jeśli kogoś to nie interesuje to niech po prostu nie rozwija, chyba że chce zobaczyć moją uwagę dotyczącą Sary.
 A pozostałych zapraszam do czytania...

Od razu mówię, że starałam się nie wstawiać wskazówek, które były już pokazywane na blogu (jednak zawsze może się jakaś pojednycza trafić) np. lustra, charakter pisma, zaburzeia psychiczne. Dodatkowo moje zdanie (ponieważ tłumaczę z różnych źródeł i Google Grafiki) będę pisać kursywą.

Zanim jednak jeszcze przejdziemy do Arii, chciałabym pokazać wam coś ciekawego...
Popatrzcie na to zdjęcie


Nie, nie chodzi mi o to, że Aria budowała jakieś ogrodzenie, bo to było już wspominane na blogu kilka razy. Osoba, z którą mailuje Aria podpisuje się... Harvey D.
Jak ma na nazwisko Sara?
HARVEY
Czy to mógłby być zbieg okoliczności?

A teraz przechodzimy do Arii...

1) 

Wygląda na niewinne zdjęcie obsady, prawda?
Popatrz dokładnie na stopy Arii.


Kajdanki? Dziwna biżuteria.

2)

Nigdy nie ufaj pięknym dziewczynom z brzydkimi sekretami.
,,Narzędzie zbrodni'' wskazuje w kierunku Arii, ona jedyna robi ,,Ćśś''

3) Jak wiele telefonów ma Aria?


4) 



Jeśli Aria cierpi na zaburzenia osobowości (rozdwojenie jaźni) to te słowa pasowałyby do niej:
- Nie zorientujesz się, że tu jestem.
- Nie zobaczysz mnie w lustrze. To dało mi najwięcej do myślenia.  Jak było kiedyś wspomniane Aria często zerka w lustro.
- Nie srawisz że zniknę
- Mogę Cię skrzywdzić od środka
- Jestem pod Twoją skórą
- Diabeł wewnątrz
- Będę tutaj kiedy pomyślisz że jesteś całkiem sam
- Nie pozwolę Ci się wyzwolić

5) 


Jestem jedynie od planowania i negocjacji.

6)  Wiele wiadomości od A napisano na maszynie do pisania. Ezra miał maszynę do pisania i Aria miała do niej łatwy dostęp. 


Ten list napisano na jednej.


Tak było i tym razem.




Aria była w mieszkaniu Ezry i jest kilka scen, w których pokazano ją z maszyną do pisania. Dlaczego warto to pokazać, jeśli to nie było ważne? 

Dodam jeszcze, że Marlene King tak zmieniła na swoją ikonkę na Twitterze...



7) Czyżby ta sama szminka?



8)



Aria: Metricous.
Spencer : Fałszywy, krzykliwy.
Czy to opisuje charakter Arii?

9) Całe Pretty Little Liars jest o lalkach... i taka jest Aria. Ona zawsze jest pokazywana i/lub związana z nimi.


Ludzie to nie lalki. Nie możesz bawić się nimi i schować z powrotem do pudełka gdy skończysz.





Mówi ktoś kto kocha swoje lalki.




Rosyjskie lalki mają w sobie lalki, w odniesieniu do Arii może chodzić o zaburzenia wielu osobowości.





Piwica Arii.


Jesteś lalką.

10)


Możemy po prostu złamać jej drugą nogę?
Czy Aria pośrednio przyznaje się że jest związana (napisano tu, że może być związana co nie znaczy, że to zrobiła, ponieważ odpowiedzialna jest za to Mona) z wypadkiem samochodowym Hanny? 


11)


Wiesz co się dzieje kiedy trzymasz cztery homary w zbiorniku i odetniesz in dostęp do żywności?



Zaczynają zjadać się nawzajem.
Czy Aria odnosi się do siebie mówiąc że ,,zje’’ resztę Kłamczuch?

12) Na próbie Aria oznakowała ziemię taśmą maskującą.


Później w tym samym odcinku widzimy jak A karmi szczury. Klatki również oznaczono taką taśmą.


Moim zdaniem to nie jest taka sama taśma.

13)


Skoro ty i tata możecie mieć sekrety to czemu ja nie mogę?
Nie martw się kochanie, masz dużo kłamstw

14) Czy to możliwe, że Aria ma na myśli siebie?


Byłbyś zaskoczony do czego ludzie są zdolni.
----------------------

Na koniec jeszcze taki obrazek :


Chcecie więcej tego typu obrazków?

Udostępnij:

10 komentarze

  1. Niektóre spostrzeżenia są bardzo ciekawe i chętnie poczytałabym więcej ;) Doczepię się tylko do 8. To zdjęcie pochodzi chyba z początkowych odcinków, a wtedy Mona była A ;)
    Jestem bardzo ciekawa czemu Marlene nakręca widzów przeciwko Arii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej. Mam bardzo dużo tych wskazówek przewiduje około 5-6 postów (jeśli będziecie chcieli może nawet więcej) na ten temat.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. I na pewno sama by się "torturowała" w tym miejscu, gdzie zostały uwięzione. Coś mi to nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wiem, że to raczej nie możliwe aby Aria była A ale i tak kocham czytać wszystkie teorie na jej temat<3

      Usuń
    2. Proszę czytajcie ze zrozumieniem. Na początku napisałam : ,,W komentarzach wszyscy zaczną mi wypominać, że w żadnym wypadku Aria nie jest A (został, przecież pokazany Charles). Mówię, więc na początek : Ta teoria nie służy przekonaniu was, że Kłamczucha jest A, lecz pokazaniu wskazówek, które po prostu obciążają Arie i pokazują jak bardzo scenarzyści chcieli ją pogrążyć.''

      Usuń
    3. Martita mam tak samo. Wiem, że nie jest A, ale z uwielbiam teorie o niej.

      Usuń
  4. Mi sie akurat bardzo podobaja te teorie sama nie wiem czemu,kezeli masz rozdwojenie jazni tooze nawet tego nie wiedziec ze sie krzywdzi,tak jak nie pamieta kiedy robila zdjecia chofzi mi o 6x03,bardzo cielawy post :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie i moze tez nie byc w pelni swiadoma dlaczego sie krzywdzi,ja mam dziwna mysl! A jakby Aria miala pomocnikow czyli tych swoich chlopakow ktorzy by sie w niej kochali na zaboj? np. Ezra,Wren haha,ae jestem glupia :-) :-)

      Usuń
  5. Aria jest bardzo podejrzana, dlatego nie sądzę by była A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...