Kanadyjskie promo 6x04

Alison: Kim jest drugi chłopiec ze zdjęcia?
WTOREK
Alison: To on wrobił mnie w zabójstwo Mony.
NIE
Ezra: Spencer?
PATRZ
Emily: Czy coś się stało?
WSTECZ
Caleb: Osoba, która ci to zrobiła ciągle tam jest
Jason: To wszystko jest kłamstwa
Spencer: Czy pamiętasz wszystko do czego zmusił cię Charles?
Hanna: Jeśli to Sara, to kto to wysyła?
Alison: Nie chce tego słuchać
Spencer: Hanna przestań

Już dzisiaj odcinek!
Co sądzicie o tym promo? Czy coś się stanie Arii? Co robiła Hanna?
 Kto będzie oglądał na żywo? Ja! Wiec jeśli chcecie to zapraszam do dyskusji na aska :)

Udostępnij:

2 komentarze

  1. CZEŚĆ !!! Mam dla ciebie ważne pytanie gdzie oglądasz pll premiery ! Bo mówisz że kto ogląda na żywo ale jak ! To nie leci w polsce ! JAK ?!!??!?! Ja oglądam w internecie właśnie skończyłam 6x03

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w którymś z tych linków http://pll-poland.blogspot.com/2015/06/6x04-live.html

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...