Co by było gdyby...

Jak obiecałam dzisiaj post ode mnie. Napisałam go w szkolę, ale trochę zajęło mi wyszukiwanie zdjęć. Zapraszam!

Co by było gdyby...

Kłamczuchy nie poznały Ali 

(mowa tu oczywiście o Spencer, Arii, Emily i Hannie)

Aria:

 1. Prawdopodobnie nie miałaby na głowie A, ale jego motywy nie są do końca znane





2. Nie wyjechałaby na Islandię, ponieważ Aria zrobiła to przez ''śmierć'' Ali



3. Nie dowiedziałaby się o romansie ojca - to również wydarzyło się za sprawą Ali


4. Jej rodzina byłaby szczęśliwa - żadnej Ali = żadnego A = sekrety pozostają sekretami. Nadążacie?



5. Nie poznałaby Ezry


6. Nigdy nie byłaby z: Noelem, Jakem, Andrew'em

7. Najprawdopodobniej zostałaby cichą, dziwną Arią bez przyjaciół, bo w końcu zmieniła się dzięki wydarzeniom z serialu jak i dzięki poznaniu Ali co ciągnęło za sobą masę innych wydarzeń.

8. Nie zabiłaby nikogo




Hanna:

1. Nigdy nie musiałaby męczyć się z A

2. Pozostałaby grubą Hanną, bo nie byłoby osoby która mogłaby jej pomóc się zmienić


3. Nigdy nie chodziłaby z Seanem i Triavisem

4. Nie poznałaby Caleba (co wiąże się ze smutnym brak Haleba )


5. Możliwe, że zaprzyjaźniłaby się z Moną (ich przyjaźń była w serialu, ale bez Ali nie zostałaby zniszczona)


Spencer:

1. Dalej żyłaby w potrzebie rywalizacji

2. Nie byłaby nękana przez A

3. Najprawdopodobniej pozostałaby z Alexem, ponieważ A nie zniszczyłoby ich związku


4. Nie poznałaby Tobiego



5. Nie trafiłaby do Radley


6. Nie dołączyłaby do drużyny A




Emily:

1. Nie musiałaby cierpieć przez A

2. Nie ujawniłaby swojej orientacji

3. Chodziłaby z Benem, bądź innym chłopakiem (możliwe, że do końca, bo nie potrafiłaby się przyznać do swojej orientacji)


4. Nigdy nie poznałaby Mayi


5. Nie byłoby Emison


6. Pozostałaby cichą osobą jak na początku serialu i prawdopodobnie bałaby się ujawnić co myśli

7. Nie zabiłaby nikogo



Mona:

1. Jeśli założymy, że A z przed ''tej nocy'' to ona to pewnie dalej wysyłałaby esemesy dziewczynie, pomogłaby jej uciec i stałaby się królową szkoły, może nawet zaprzyjaźniłaby się z Hanną, ale nie miała by powodu, by ranić dziewczyn, bo jej przyjaźń z Hanną nie byłaby zagrożona.


2. Nie wylądowałaby w Radley


3. Nie wylądowałaby w Doll House z resztą dziewczyn

Oto pierwszy post z tej serii ode mnie, nie wiem, czy pojawił się podobny, bo nie miałam czasu cofnąć się wstecz tej serii. Jednak mam nadzieję, że wam się podoba. Na pewno tego nazbierałoby się, więcej, ale już nie miałam siły więcej szukać.

Pod postem piszcie propozycje na kolejne notki z tej serii.

+ Odnośnie serii z analizą końcówek odcinków z A, chcecie żeby zaczęła od 1 sezonu, czy od 3?

Udostępnij:

12 komentarze

  1. jak dla mnie to przesada, na pewno część tych rzeczy ujawniłaby się bez Ali np. orientacja Emily, ale możliwe, że trochę później

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko takie moje gdybania, wszystko mogłoby się wydarzyć :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł, tylko następnym razem zwijaj posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego nie umiem, ale dopytam się jak to zrobić :)

      Usuń
    2. https://support.google.com/blogger/answer/154172?hl=pl tutaj jest wytłumaczone jak zwinąć post :)))

      Usuń
  3. Wydarzeniom, nie wydarzenią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zwrócenie uwagi, pisałam z telefonu, a tam mi nie podkreśla. Już poprawiam :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. rodzina Arii wyjechała na Islandię bo Byron dostał tam pracę nie wyjechali tylko dlatego że Alison zagineła

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...