Jenna i Charles?

Hejka. Znalazłam na tumblr ciekawe spostrzeżenie dotyczące naszego kochanego Charlsa i Jenny.
Pewnie część z was powie - ale przecież Jenny teraz nie ma w serialu - a wiec mam dla was dobrą (a może nie..to w sumie zależy czy ja lubicie) Jenna wraca!
Ale teraz przejdźmy do tego co znalazłam :) Zapraszam do rozwinięcia.



A wiec pamiętacie naszyjnik (dysk - pendrive tak jakby) w kształcie sowy, którą Jenna dała Caleb'owi by wrzucał tam informacje zebrane na temat Hanny?

Myślicie, że może to być powiązane z kamerą sową Charlsa, tą która obserwowała Alison w Tyler State Park obok domku dla lalek?

Tutaj macie oryginalny zrzut z ekranu.

Potem rozjaśniłam go i zwiększyłam kontrast

I wykadrowany by lepiej się przyjrzeć.

Ona wydaje się być zbyt oczywista by być A ale nie ma wątpliwości, 
że jest jakoś połączona....tylko jak?

Oczywiście rekwizyty są rekwizytami ale używanie elektronicznych urządzeń wyglądających jak sowy dwukrotnie krzyczy dla mnie wskazówką.

Co o tym sądzicie? Czy dla was jest to prawdopodobne by Jenna była w to zamieszana?
Ogólnie cieszycie się, że Jenna wraca?

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Bardzo się ciesze :) uwielbiam Jenne ;) czasem nie wiadomo czy jest pozytywnym charakterem czy nie i takie postacie właśnie lubie :) mam nadzieje, że jeszcze wróci Wren, Noel, Melissa i żeby częściej był Mike ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś widziałam zdj na którym były pudła z przeprowadzki Jenny i na jednym pisało Jenna's room a na drugim Bethany

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłoby fajnie, gdyby okazało się, że A to Jenna. Cieszę się że jej bohaterka wróciła

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie jest sowa tylko zwykła kamera http://www.internetrudaslaska.pl/monitoring coś jak ta, po prostu przez to że scena była po ciemku to kamera ma taki dziwny zarys, tylko to przymocowanie do drzewa jest trochę grubsze i większe Myślę że to nie jest żadna wskazówka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...