30 week challenge #6


Hej :) Witam Was z już szóstym postem z serii 30 week challenge


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!




6) Ulubiony friendship


TEMILY!



Ich przyjaźń jest cudowna. Uwielbiam w nich to, że zawsze tak bardzo się wspierali i akceptowali siebie nawzajem.



Od zawsze podobało mi się, że troszczyli się o siebie, a także bronili w oczach innych (np scena, kiedy Spencer wyznała dziewczynom, że Toby to -A).



Jestem podłamana tym, że w serialu kompletnie pominęli wątek ich przyjaźni, Przez dobre 2 sezony nie widziałam z nimi żadnej głębszej sceny.

Mam nadzieję, że dane nam będzie zobaczyć jeszcze dużo ciekawych momentów z tą dwójką! :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A jaki friendship jest waszym ulubionym? :) 
Piszcie!


Udostępnij:

2 komentarze

  1. Moim ulubionym friendshipem jest Hanna i Lucas. Uwielbiam ich momenty, szkods, że już nie mają razem scen

    OdpowiedzUsuń
  2. Temily również jest moim ulubionym Friendshipem , mam nadzieję że w 6 sezonie będzie trochę scen z tą dwójką.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...