Post informacyjny - kilka ważnych kwestii


Hej :) Dzisiaj post typowo informacyjny, jednak zawieram tam sporo ważnych rzeczy, więc warto zajrzeć. ;)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Po pierwsze chciałam poinformować i od razu przeprosić, ale nie dam rady dodać postu na ten weekend. Mój laptop się zepsuł i działa tylko na trybie awaryjnym, ale niestety nie mogę z niego wejść w Youtube.. Nie wiem co się dzieje, ale to zwyczajnie nie działa, a bez przypomnienia sobie sezonu i obejrzenia każdego promo - nie dam rady.

W następny weekend dodam najstraszniejsze momenty z 4 sezonu.
Reszta postów będzie pojawiać się zgodnie z planem. :)



Drugą ważną rzeczą jest to, że we wtorek wyjeżdżam na zieloną szkołę i wracam dopiero w piątek. 
Wszystkie notki będą pojawiać się jednak na bieżąco, więc nie musicie się to o to bać. ;) Posty będą gotowe i dodadzą się same podczas mojej nieobecności. :)


Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, ale nie mam wpływu na to, że mój laptop działa jak działa..


W tym poście to by było na wszystko. 
Postaram się jeszcze dzisiaj dodać małą analizę promo 6 sezonu, ale nie wiem czy byście coś takiego chcieli. :)

Piszcie! ;)

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Anonimowy03 maja, 2015

    tak! dodaj analizę :) fajnie będzie coś takiego przeczytać
    oraz miłej wycieczki ci życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy03 maja, 2015

    Pewnie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ból, ja nie mam laptopa od połowy lutego już i nadal nie zanosi się aby miałby mi ktoś go naprawić :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że chcemy! Akurat siedzę w pociągu, więc chętnie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy03 maja, 2015

    O tak, analiza mile widziana!
    Tak w ogóle to obejrzałam Promo jakieś miliard razy, znam teraz piosenkę którą śpiewa Mona na pamięć. :D
    Nie mogę się doczekać 6 Sezonu! -X

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...