Analiza promo 6 sezonu! PLL, a Zabić Drozda?


Hej :) Jak widać po tytule - przygotowałam dla Was analizę promo 6 sezonu i krótką teorię!



ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



Mona: 
Cicho maleńki, nie mów nic.
Mama kupi Ci drozda.
(niektórzy słyszą tu: Mona kupi Ci..)


Spencer:
Nie, nie, nie!


Mona:
A jeśli ten drozd nie będzie śpiewał..


Emily / Spencer :
Mona, czy to ty?


Spencer:
Mona!


Alison / Mona:
Proszę, nie zostawiajcie mnie!


Mona:
Mama (albo Mona) kupi Ci lustro.




Wygląda na to, że Mona została ukarana. Wydaję mi się, że została zamknięta w jakiejś piwnicy.




Dziewczyny na dworze w czasie ulewy? Obstawiam, że albo uciekną z Dollhouse, albo zostaną ukarane przez -A.




Dziewczyny wchodzą do ciemnego korytarza / tunelu. Nie wiem jak Wam, ale mi od razu skojarzyło się to z 4x13 i tunelami w Ravenswood.


Czy to możliwe, że dziewczyny tam będą?




Coś czuję, że ta scena będzie straszna. Wydaje mi się, że dziewczyny weszły do wyżej wspomnianych tuneli, a -A ruszył za nimi. Później mogły zacząć uciekać i schowały się gdzieś na deszczu.




Po tej scenie (a może od razu po wejściu do pokoju) Spencer zaczyna krzyczeć. Wydaje mi się, że w pokoju mogło być coś strasznego. Co jeśli -A zrobiło coś komuś z jej bliskich?




On mnie zabije -M
Wydaje mi się, że to wiadomość od Mony. Może będzie to nawiązywać do pierwszej sceny z promo? Może Mona czeka w zamknięciu na swoją karę?




Wygląda na to, że Aria przeczyta o czymś w gazecie i to ją zdenerwuje. Może coś stało się komuś z jej rodziny?




Wydaje mi się, że Alison zostanie jakoś zwabiona przez -A. Widać, że ten wyraźnie ją obserwuje, a później ktoś świeci jej w twarz latarką. Wygląda na to, że spoilery się potwierdzą i dziewczyny będą odgrywać scenki z ''tej nocy''.


Widzimy, że -A wyraźnie stara się upodobnić dziewczyny do ich wyglądu z tamtej nocy.




-Mona, czy to ty?
Jeśli w PLL ktoś wprost pyta, czy to ta osoba, to zawsze się okazuje, że to ktoś inny. Za przykład mogę podać scenę z 5x25.




Wydaje mi się, że osobą podającą jedzenie jest Courtney, albo postać, którą zagra Dre Davis (czyżby Bethany?)



Toby w pokoju Alison? Może blondynka uciekła / została uprowadzona z więzienia i teraz jej szukają? Pozostaje pytanie - kto siedzi na krześle? Czyżby jakaś zmyłka i manekin?



TEORIA

Postanowiłam uważnie wsłuchać się w słowa piosenki i jest mowa tam o droździe. Pierwsza myśl? Książka ''Zabić drozda''. Przypomniałam sobie pare rzeczy i zdałam sobie sprawę, że przewijała się ona w serialu już niejednokrotnie.

Postanowiłam zagłębić się w tą powieść i zauważyłam kilka istotnych faktów.


Nazwa Radley została wzięta od nazwiska jednego z bohaterów - Artura "Boo" Radley (nie wiem czy powinnam to odmienić)

Artur jest samotny, milczący. Ogólnie rzecz biorąc jest bardzo tajemniczą postacią. Ciekawym faktem jest to, że w młodości został oskarżony o przestępstwo, którego nie popełnił. Pierwsze skojarzenie? Toby!
Mężczyźni są też podobni pod względem tego, że oboje stali się ''cichymi bohaterami''. Pamiętacie jak Toby uratował Em?



Artur Radley znany był z tego, że obserwował dzieci. Pamiętacie, że Toby też był oskarżony o podglądanie dziewczyn? Równie dobrze może być to wskazówka. -A przecież cały czas obserwuje dziewczyny.



Co jeśli nawiązanie do drozda nie jest przypadkowe? Co jeśli w ten sposób chcą nam pokazać, że Toby odgrywa w tym wszystkim ważną rolę? Czy pasowałby do roli Charlesa, a może nawet BigA? 
Co Wy sądzicie o tej teorii? Czy promo jest dużą wskazówką, czy może tylko zmyłką? :)

Piszcie! ;)




Udostępnij:

4 komentarze

  1. Anonimowy04 maja, 2015

    Pod koniec sezonu 6 dziewczyny wydostały się i zapewne wtedy zacznie padać deszcz i kiedy przestanie postanowią wrócić do środka i akurat zaskoczy ich "A", który zamknie Mone w innym pomieszczeniu by ją ukarać. A Toby jest w tym całym domku dla lalek i tam wchodzi właśnie do pokoju Alison, ale co do reszty to się zgodzę, wychodzi na to że "A" stara się pokazać co tak naprawdę wydarzyło się tamtej nocy i uświadomić im co kto zrobił, więc może "A" obwinia ich za tamtą noc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy04 maja, 2015

      Pod koniec sezonu 5* przepraszam za błąd

      Usuń
    2. A mi się wydaje, że nie jest to Dollhouse. Z tyłu widać urządzony korytarz, a przecież -A o to nie zadbał. ;)

      Usuń
  2. Anonimowy10 maja, 2015

    Bożę nie mogę się już doczekać 6 sezonu!!! ☺ A co do twojej teori to się zgadzam, tylko cały czas do Toby-iego mam jakieś wątpliwości. Czy jest w coś zamieszany, czy nie?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...