Luźny piątek #3 - Bethany Marshall/ Cavanaugh? (Dyskusja)


Hej:) Dziś przychodzę z nieco innym postem. Ta notka jest typowo dla Was. Chciałabym, żebyście wyrażali swoje zdanie i aktywnie się udzielali. :)

Dostałam na maila pewne zdjęcie z prośbą, o udostępnienie go. Jesteście ciekawi o co chodzi?


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


O to zdjęcie, które dostałam:
*zdj pochodzi z 2x13*


Nie jest ono zbyt wyraźne, więc postanowiłam trochę pobawić się kolorami. O to, co udało mi się uzyskać:


Według mnie jest tam napisane ''Bethany''. Czy to możliwe, że Young jest jakoś połączona z Jenną, czy Tobym? Zwróćmy uwagę na to, że jej imię znajduje się na pudełku razem z podpisem ''Jenna's room''. Co rzeczy blondynki miałyby robić w pokoju Marshall? Może dziewczyny były siostrami, a może przyjaciółkami?
Co o tym myślicie? :)


PS Jeśli chcecie, to w następnym tego typu poście, sama wypowiem się na powyższy temat. Dziś chciałabym jednak, żebyście to Wy się wykazali! ;)


Udostępnij:

3 komentarze

  1. Anonimowy22 maja, 2015

    Wydaje mi się że to może być zwykły przypadek ale w pll wszystko jest możliwe :'')
    Zresztą uważam,że trzeba będzie zwrócić szczególną uwagę na odcinek 6x3 i wtedy możemy zacząć gdybać. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23 maja, 2015

      Dlaczego akurat na ten odcinek ?

      Usuń
    2. Anonimowy23 maja, 2015

      W streszczeniach odcinków zostało napisane ze dziewczyny od nowa będą szukał poszlak i ze wszystko co wiedziały wcześniej może ich mylić :))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...