Krótkie opisy 6x02-6x05! - SPOILERY

Hejka. Wczoraj wieczorem dodałam opis 6x02 a dzisiaj mam dla was, krótkie spoilery odnośnie paru odcinków :) Mam nadzieje, że spodobają się wam


6x02 - "Songs od Innocence"
Kłamczuchy zwracają się do swoich mam po wsparcie po ich przerażających przeżyciach

6x03 - "Songs of Experience"
Nie wierząc we wszystkie informacje, które im powiedziano Kłamczuchy próbują odkryć tożsamość ich prześladowcy

6x04 - "Don't Look Now"
Kłamczuchy włamują się i kradną informacje na temat Charlsa aby dowiedzieć się czegoś na temat jego przeszłości

6x05 -"She's No Angel"
Ali zbliża się do nowego policjanta w mieście, Lorenzo. Spencer wpada na Deana, jej trenera trzeźwości.

Co sądzicie o tych krótkich opisach?
Kłamczuchy będą próbowały znowu na własną rękę wszystko odkryć.
Ali pozna faceta! Czy to znaczy, że już nie ma szans na Emison?

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Anonimowy22 maja, 2015

    Skoro w 6x02 już rozmawiają z rodzicami to będą 1 odcinek w Dollhausie. Nie! Bardzo mi się to podoba i mam nadzieję na jak najwięcej scen w tym miejscu. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23 maja, 2015

    Fajnie że Dean wraca :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...