Czy jest jeszcze nadzieja na Ezrie?


Krysten Stevens: Czy jest nadzieja na Ezrie w sezonie 6? Wszyscy fani Ezrii umierają by wiedzieć...
Marlen King: pewne piękne momenty dla Ezrii

Czyli jest! Mam tylko nadzieje, że te momenty pojawią się już w 6A a nie w 6B po skoku w czasie.
Bo szczerze mówiąc nie mogę znieść widoku Andrewa kręcącego się obok Arii.
Noel, Jason, Jake, Riley - okej ale nie Andrew!
Jakoś po książce bardziej on pasuje mi do Spencer, w sumie na początku do niej uderzał a teraz do Arii. Ugh...niech spada xd :D

A wy co sądzicie? Jesteście fanami Ezrii (tak jak ja)?
Czy chcecie aby znowu byli razem w 6A czy wolicie by dopiero po skoku w czasie wrócili do siebie na dobre? A może wcale nie chcecie ich już razem?

Udostępnij:

17 komentarze

  1. Anonimowy12 maja, 2015

    Ja tam nadal liczę że Aria będzie z Noelem ahahahah ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w serialu jestem za Ezrią
      ale w książkach za Arią i Noelem <3

      Usuń
  2. Anonimowy12 maja, 2015

    Ja w sumie nie mam nic do Ezrii ale niektóre ich rozstania i zejścia są lekko sztuczne. Chciałabym zobaczyć Arię w dłuższym związku z kimś innym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ezria to moja ulubiona para, mam nadzieje że będzie jej dużo w 6 sezonie. Ezria <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12 maja, 2015

    Boże, skończcie tłumaczyć na jakiś translatorach.. bo one nie tłumaczą wszystkiego dobrze, a tłumaczą DOSŁOWNIE. Tam jest napisane: kilka pięknych momentów dla Ezria :) I nie, nie jestem żadną znawczynią Angielskiego.. ale prosze Was, jak nie umiecie to nie tłumaczcie, bo jest to komiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat nie używałam translatora, tłumaczyłam tak po prostu, poza tym to jest moje tłumaczenie - jest zrozumiałe, ty masz inne tłumaczenie, które również jest zrozumiałe. oba są poprawne więc nie rozumiem twojego oburzenia bo jest podane po angielsku a tłumaczenie jest podane orientacyjnie dla osób które zupełnie nie rozumieją :)

      Usuń
  5. Anonimowy12 maja, 2015

    Ezria jest moim zdaniem najlepsza para :) Jestem za nimi od samego początku, mam nadzieje, ze bedzie bardzo dużo ich w 6 sezonie. Andrew to ciota xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jestem z nimi od samego początku :3 a Andrew naprawdę nie mogę przetrawić...oby wrócili do siebie już teraz od razu :)

      Usuń
  6. Anonimowy12 maja, 2015

    O co chodzi z tym 6A albo 6B?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6A to pierwsza część sezonu 6 a 6B to druga część sezonu 6
      każdy sezon jest dzielony na dwie części, jedna leci podczas wakacji (czerwiec-sierpień)
      a druga zimą (styczeń-marzec)

      Usuń
    2. Anonimowy13 maja, 2015

      no ale te literki.. co oznaczają? jakie słowo??

      Usuń
    3. Anonimowy14 maja, 2015

      Żadne, to tylko literki alfabetu.

      Usuń
    4. tak dokładnie, nic nie oznaczają

      Usuń
    5. Anonimowy14 maja, 2015

      6A to jest 6AFTER a 6B to jest 6BEFORE :) jednak coś oznaczają.. znawczynie.

      Usuń
    6. a wiesz to na pewno? ;)
      jeśli to prawda to dziękuję za informacje - całe życie się czegoś uczymy i dowiadujemy w końcu :)

      Usuń
  7. Anonimowy14 maja, 2015

    https://www.facebook.com/prettylittleliars/photos/a.432236410232.199673.291824160232/10152840518060233/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, ja się na to nie zgadzam xd
      niech Aria go pogoni a nie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...