Co myślicie o finale 5 sezonu ? + Spoilery

Cześć, tu Pistacja :) Kilka ostatnich dni zastanawiałam się jak Wy odpowiedzieli na  to pytanie, które zadaję sama sobie. Więc chcę Wam je zadać ♥
Czy Was też zawiodło zakończenie sezonu ?


Mnie strasznie, spodziewałam się, że uzyskam kilka odpowiedzi, a nie 1000000000000000 pytań więcej. Mam nadzieję,  że sezon 6 ( mam na myśli caaaały seon 6 ) będzie lepszy niż ten. W sumie nie muszę mieć nadzieji, bo jestem pewna, że będzie super ; ) Czekam na odpowiedzi w komentarzach. 

SPOILERY
( nie do końca potwierdzone )
Janel Parrish ( Mona ) wraca na dobre i pozostaje w serialu.

Jedna / Jeden  z przyjaciół Troian dołączy do obsady PLL w sezonie 6.

Maddie Ziegler była widziana na planie PLL ze stylistką i najprawdopodobnie będzie brała gościnnie udział w odcinku 6x05 serialu.

Zobaczymy kłamczuchy  kończące liceum w sezonie 6A, w to lato.

Nowy charakter w sławnym żółtym topie ! Będzie Bethany czy Sarą Harvey ?

Marlene King okłamała Janel Parrish i powiedziała jej, że Mona umarła.

Spencer jako pierwsza zobaczy -A bez maski.

A będzie ubierać kałamczuchy w ich stare ubrania.

Teraz każdy wie, że dziewczyny są torturowane, kłamczuchy są wyrzucone z domu (?) i inni wiedzą, że kłamały z uzasadninego powodu.

Toby będzie miał nowego partnera w policji, granego przez aktora Travisa Winfreya.


Zobaczymy twarz Charlesa. Dziewczyny staną twarzą w twarz z - A przed zakończeniem lata, i - A będzie kompletnie odmaskowane.

Będzie flashback ( "powrót do przeszłości" ) Mony i Lesli w 6x05.

Przed końcem lata będziecie wiedzieli tyle ile ja. - Marklene King

Jeśli znajdziecie inne ciekawe spoilery proszę o przysyłanie ich na mój e-mail :)

karolina.jurczuk.337@gmail.com

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Anonimowy11 maja, 2015

    Ja może nie tyle co zawiodłam się finałem sezonu, ale miałam żal sama do siebie, że czytałam spoilery, bo zdecydowana większość się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okey mam dość. Już od jakich 5 postów nie ogarniam kilku imion i postaci (może nieuważnie oglądałam xd) A MIANOWICIE:
    -Sara Harvey
    -Lesli
    -Courtney
    Wytłumaczy ktoś kim one są ? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara Harvey - dziewczyna zaginiona mniej więcej w tym samym czasie co Alison. Przez chwilę było podejrzenie że jest osobą z grobu Ali
      Lesli - rzekoma przyjaciółka Mony ( z tego co wywnioskowałam z 5x25 nie jest zbyt dobrze nastawiona na Kłamczuchy )
      Countrey - w książce tak miała na imię bliźniaczka Alison

      Usuń
    2. Nie ma sprawy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...