Oceny stylizacji Kłamczuch 1x02


Hej :) Na dziś przygotowałam dla Was drugi post z serii ''Oceny stylizacji''



ZAINTERESOWANYCH ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



#1
Niby strój sportowy, ale nie mam się do czego przyczepić. Wszystko prezentuje się bardzo ładnie, a zwłaszcza sama fryzura, w której Spencer wygląda uroczo. :)
Jestem na TAK.



#2
Emily: W tej stylizacji podoba mi się praktycznie wszystko. Zarówno kolorystyka, jak i dobranie ciuchów jest świetne. Żałuję tylko, że Em nie założyła do tego zestawu balerinek. Mimo wszystko jest jej w tym bardzo ładnie. :)
Jestem na TAK.

Spencer: Nie jestem wielką fanką tego outfitu, ale nie jest źle. Muszę przyznać, że podoba mi się góra stroju, ale za to dół już nie. Myślę, że gdyby Spenc założyła do tego czarną spódniczkę, byłoby o wiele lepiej.
Tutaj będę NEUTRALNA.

Aria: Brunetka wygląda tu bardzo ładnie. Jedynym minusem są te czarne podkolanówki. Po prostu nie pasują mi do całości.
Mimo to jestem na TAK.

Hanna: Bardzo ładny zestaw. Podoba mi się tu wszystko, a zwłaszcza kolorystyka. Blondynce bardzo pasują takie barwy.
Jestem na TAK.



#3
Emily: Bluzka jest ładna, a spódniczka też nie najgorsza. Po za tym chyba już kiedyś wspominałam, że kocham Em w odcieniach fioletu/ granatu. :)
Jestem na TAK.

Hanna: Sama nie wiem jak to ocenić.. Bluzka i jeansy są ok, ale ta kurteczka kompletnie mi się nie podoba. Nie lubię tego typu rozwiązań. 
Pozostanę NEUTRALNA.



#4
*przepraszam za jakość zdjęcia, ale chciałam jakoś uchwycić całość stroju*

Nie mogę się tu do niczego przyczepić. Po prostu wszystko mi się podoba. :)
Jestem na TAK.



#5
Tutaj mamy dowód na to, że prostota jest bardzo dobrym rozwiązaniem! Spencer wygląda ślicznie. Do tego wyprostowane włosy, które jak wiecie - kocham. ;)
Absolutnie jestem na TAK.



#6
Nie jestem wielką fanką tego stroju. Może to kwestia kolorystyki, która po prostu jakoś mi nie pasuje? Myślę, że gdyby Hanna miała do tego czarne spodnie, byłoby lepiej. :)
Będę NEUTRALNA.



#7
Sama nie wiedziałam czy oceniać ten zestaw, bo prawdę mówiąc widzimy tylko górę. Mimo wszystko postanowiłam, że podejmę się oceny samej bluzki, która jest całkiem ładna. ;) Do tego idealny kolor.
Jestem na TAK.



#8
Aria w wersji ''na mokro''. ;) Brunetka wygląda dość uroczo, jednak wydaje mi się, że jest tu troszkę za dużo. Pomarańczowy top, błękitny sweterek (?), brązowy pasek i do tego spódniczka w kratkę. 
Po zastanowieniu się stwierdziłam, że pozostanę NEUTRALNA.



#9
Jedynym minusem stylizacji są spodnie, których nie lubię właściwie od zawsze. Jest to jednak strój sportowy, więc nie powinnam się go czepiać. ;) Biorąc pod uwagę śliczny kolor bluzy i kucyk, w którym jest Spencer wygląda bardzo ładnie:
Będę na TAK.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W tym poście to by było na tyle. ;) Jak podobają Wam się stroje? Szczerze spodziewałam się nieco więcej zestawów, ale cóż poradzić. Może od następnej notki zacznę oceniać outfity z dwóch odcinków na raz? Co Wy na to?

Udostępnij:

1 komentarze

  1. #6 jest taka troche dziwna i widzę to dopiero teraz
    #8 gdyby Aria w tej stylizacji nie miała tego niebieskiego krótkiego sweterka było by okej a tak to dziwnie
    a tak to stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...