30 week challenge #3


Hej :) Dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii 30 week challenge! Obiecałam, że nie będzie kategorii ''ulubiony/ ulubiona'' i nie ma! ;)
Mam nadzieję, że nikt nie będzie zawiedziony. :)

*ten gif jest taki uroczy!*


ZAINTERESOWANYCH ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!




3) Postać, której chciałbyś oglądać w serialu więcej



Nie wiedziałam jakie osoby wybrać, więc zdecydowałam się zrobić małe podium i przedstawić kilka postaci. :)


#3
Wren - Jest taki uroczy i po prostu uwielbiam każdą scenę z nim. :) Chciałabym oglądać go w serialu więcej i zwłaszcza w połączeniu ze Spencer. ;)

Uwielbiam postać Cece! :) Polubiłam ją już od jej pierwszego występu w PLL. Mam nadzieję, że spoilery się potwierdzą i w 6 sezonie blondynka odegra znaczącą rolę! ;)



#2
Chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, że Jenna wprowadza do serialu nutkę tajemniczości. Sceny z nią zawsze są bardzo ciekawe i mam nadzieję, że dane nam będzie zobaczyć ich jeszcze więcej! :)



#1
Melissa zdecydowanie jest jedną z moich ulubionych postaci z całej serii! Cieszę się, że jej wątek rozwija się coraz bardziej. Mam nadzieję, że nie zapomną o niej w 6 sezonie i odkryją jeszcze więcej sekretów, które jak mam nadzieję - ukrywa. ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~

A Wy kogo chcielibyście oglądać w PLL więcej? :) A może pasuje Wam tak, jak jest? ;)
Piszcie!



Udostępnij:

2 komentarze

  1. Melissa jest taka śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba najbardziej Wrena! Mógłby rywalizować z Tobym o Spencer! *-*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...