♥ NABÓR NA REDAKTORA NA BLOGU ♥‎

Hej!
Jeśli chcecie dołączyć do załogi PLL-POLAND to wystarczy napisać parę informacji na naszego e-maila:
-imię i wiek
-od kiedy jest się związanym z PLL (i czy jest się na bieżąco)
-czy masz jakieś pomysły na serie i ogólnie jakie posty byś chciała/chciał dodawać
-na jakim poziomie jest twój angielski (odnośnie tłumaczeń)
-co byś zmieniła w blogu
-podajcie link do swojego profilu na facebooku bym mogła się skontaktować z wami w prostszy i najszybszy sposób
-i jeśli chcesz (ale nie musisz) próbny post :)
zgłoszenia wysyłajcie na pll-polska@wp.pl

Udostępnij:

14 komentarze

  1. Do kiedy można się zgłaszać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest ustalony termin :)
      więc zawsze xd

      Usuń
  2. lepiej opowiadaj jak ci poszedł egzamin!?
    -zxc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi ci o prawko prawda? bo ostatnio miałam też wyniki egzaminu zawodowego.
      egzamin zawodowy zdałam bardzo ładnie xd :D
      ale jeśli chodzi o teorie na prawko to podchodzę drugi raz w piątek :)
      teraz wiem że muszę zwrócić większą uwagę odnośnie świateł i abs - bo na tym przepadłam :/

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. a ja odpowiedziałam i zaproszenie wysłałam ;)

      Usuń
  4. Wysłałam mail
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdźcie pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się... Ann na pewno niedługo sprawdzi. Będziesz nową redaktorką / redaktorem? ;-)

      Usuń
    2. tak już sprawdziłam i nawet odpisałam ;)

      Usuń
  6. Sprawdźcie pocztę, macie nowy e-mail :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, który był od ciebie ale odpisałam :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...