Instagram!

Hej ludzie! Na początku muszę Was przeprosić za bardzo długą nieobecność. Dużo się ostatnio u mnie dzieje i nie miałam czasu dokończyć postów, które zaczęłam. Jak widzicie po tytule dzisiaj zapraszam na zdjęcia z instagrama.



Enjoy!




Jak pewnie wiecie, Ashley Benson(6.2mln) była ostatnio u Ellen. Dostała w prezencie rower i dwa kombinezony. Dla niej i... dla jej dziadka. Ale to było urocze. Patrzcie, jak świetnie w tym wyglądają.



"Mój mały chłopczyk"


Tu mamy sesję Ashley robioną przez Nico Guilisa. Moim zdaniem wyglądała świetnie.






Widać, że Troian bardzo lubi robienie zdjęć. Na jej profilu mało z nich to zdjęcia jej. Większość przedstawia innych ludzi, krajobrazy, czy budynki. Urodzona aktystka.

Shay Mitchell(5.7mln)





Zazdroszczę jej urody, piękna dziewczyna. Podoba mi się też jej styl.

Lucy Hale(7.2mln)

 "Dni, w których miałam opaleniznę" - sesja dla Mark.


 Tym zdjęciem Lucy składała życzenia urodzinowe dla Adama Davisa - producenta Mam Talent.


Lucy jest bardzo towarzyska i ma dużo świetnych znajomych. Jak na nich patrzę to tylko wyczekuję lata. 





Uśmiech to podstawa! Uwielbiam to, że Sasha jest taka pozytywna.

Obserwujecie wszystkie dziewczyny na instagramie? :-)

xoxo

Udostępnij:

2 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...