Aria is A - wskazówka

Hej. Mam dla was wskazówkę odnośnie tego, że Aria może być A.
Ja w ogóle nie wieże by jakaś Kłamczucha była A ale wskazówka jest ciekawa wiec postanowiłam wam ją przedstawić. 

W 5x04 widzimy Arię sprawdzając swoja skrzynkę e-mailową.

Reszta w rozwinięciu!

Możemy zobaczyć podejrzany e-mail od Harveya D, zatytułowanego "Instalacja ogrodzenia"
W e-mailu napisane jest "Chciałbym przedyskutować dostępne opcje projektu ogrodzenia o którym d..."

Nad jakim projektem ogrodzenia mogłaby pracować 17/18 latka?
Chyba że tym?

Jest to całkiem solidna wskazówka. Fakt, że Aria planuje zainstalować gdzieś ogrodzenie. Jestem w 100% pewna, że jest częścią A-Teamu. To ona piszę tą historię i wszystko kontroluje.  Ona jest władcą marionetek i jest odpowiedzialna za domek dla lalek.
 Co o tym sądzicie? Myślicie, że to jest prawdopodobne?
Moim zdaniem nie, jakoś nie pasuje mi myśl że jedna z Kłamczuch jest A.

Udostępnij:

9 komentarze

  1. tak, i zamknęła i porwała samą siebie... moim zdaniem gdyby była A to zabrałaby tylko dziewczyny, poza tym nie wiem jaki miałaby powód..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że osoba, która zauważyła tą wskazówkę mogła myśleć tak 'zamknęła siebie by nikt jej nie podejrzewał'

      Usuń
    2. jest tez teoria ze ma rozdwojenie jazni ale watpie czy to prawda

      Usuń
  2. Nie wydaje mi się żeby to Aria , ani żadna z kłamczuch była A . A po za tym świetny Blog o PLL .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, scenarzyści podsuwają nam wszystko xd
      również dziękuje z twoje słowa :)

      Usuń
  3. A gdzie jest Top10 tarnowskich filmików? To koniec tego typu postow

    OdpowiedzUsuń
  4. *Fanowskich*

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie,miały być przecież co piątek
    -K

    OdpowiedzUsuń
  6. serie tą prowadziła adminka, która zrezygnowała z bloga - zobaczę jakie osoby dodała już i dodam brakujące osoby i może pary ale par nie obiecuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...