Analiza zdjęcia za 50 tyś tweetów


#BigAReveal 

Ten hashtag pewnie nie jednemu fanowi PLL odbijał się czkawką. ;)
 Pamiętacie 50 tyś tweetów, które musieliśmy nabić żeby zobaczyć podpowiedź co do 6 sezonu?

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją małą teorię dot. zdjęcia, które otrzymaliśmy za wyżej wspomniane wpisy. :)


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



Pierwsze co rzuca nam się w oczy? Motyw marionetek! Oczywiście jest to aluzja do dziewczyn uwięzionych w domku dla lalek. Animatorem w tym przypadku jest nasz kochany -A.

Chwila.. czy to łopata oparta o krzesło Arii? Czy my już jej gdzieś nie widzieliśmy? 
A może lepiej zapytać czy jest zdjęcie na którym jej nie ma? ;)
Narzędzie to dość często pojawia się m.in na plakatach i zawsze koło panny Montgomery. Przypadek? A co jeśli nie? Co może ono oznaczać?
Może w PLL ktoś po raz kolejny odkopie czyjś grób? A może szykuje nam się kolejna śmierć? A co jeśli dziewczyny zrobią podkop i tak wydostaną się z domku? ;)
Najbardziej prawdopodobne wydaje mi się uśmiercenie kogoś.
Może dziewczyny będą jakoś połączone z tym morderstwem? Znając nasze Kłamczuchy, pewnie wybiorą się na miejsce zbrodni i ktoś je tam nakryje. ;)

Co z motywem nożyczek i odciętych sznurków? Przyjrzyjmy się bliżej.
Aria ma odcięty jeden sznurek, Emily dwa, Hanna żadnego, a co do Spencer nie jestem pewna. Na pewno jeden ma zawiązany.
Czy to może być jakaś wskazówka?
Najbardziej podejrzana wydaje się być tu Em. Trzyma w rękach nożyczki, którymi najprawdopodobniej odcięła swoje linki. Co to może oznaczać? Postanowiłam trochę się nad tym zastanowić i wpadłam na trzy małe teorie (?).

1. Pierwsza mówi, że to właśnie panna Fields pierwsza uwolni się od tego wszystkiego = znajdzie sposób na ucieczkę z domku dla lalek.
2. W drugiej Em odetnie się od dziewczyn. Może np. gdzieś wyjechać, zerwać znajomość z resztą, lub coś w tym rodzaju. Chodzi o to, że będzie chciała jakimś sposobem uciec od -A i od tego całego bałaganu.
3. Ta teoria jest chyba najbardziej szalona, więc się przygotujcie: To Emily jest BigA!
Odcięte linki symbolizują, że nie jest pod niczyją kontrolą, ponieważ to ona pociąga za sznurki.
Czy jest to możliwe? Nie mam pojęcia.. Wszyscy jednak wiemy, że jest to PLL, więc możemy być mocno zaskoczeni. A w końcu kto by podejrzewał niewinną Em? ;)

Ja mimo wszystko stawiałabym na opcję nr.1, która wydaje się dość prawdopodobna i jak dla mnie - ciekawa. Miło by było zobaczyć tą właśnie Kłamczuchę na obmyślaniu planu ucieczki. :)
A może lepiej skupić się na sprawie łopaty i dziewczyn pobrudzonych ziemią? Dalej stawiam na morderstwo i do kolejnego grobu chętnie wsadziłabym Tanner. ;)

A może plakat nie ma na celu przekazania nam niczego konkretnego? Może jest tylko kolejną zmyłką, która ma na celu odwrócenie naszej uwagi od czegoś innego?
Co o tym myślicie? :)

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Haha, kiedy w PLL wydaje się że coś wskazuje na daną osobę należy skupiać uwagę na wszystkich tylko nie na niej bo na pewno nie jest to żadna wskazówka z zmyłka :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaje że te obcięte sznurki u Emily oznaczają odcięcie się od A, np zerwanie z nim kontaktu ;p (oczywiście Emily nie ma pojęcia że to A) ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe! :) Tylko teraz pytanie - od kogo się odetnie? ;)

      Usuń
  3. Mi się wydaje, że Em jako pierwsza odetnie się od A i od niego ucieknie, ale wymyśliłam swoją szaloną teorię, że Em zostanie zamordowana i już nie będzie pod kontrolą A. Wiem to mało prawdopodobne. Jeszcze jest taka wg mnie ciekawa zależność pomiędzy Spencer a A. To zawsze Spence odkrywa kim jest A, czy to wskazówka?

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się to zdjęcie kojarzy z angielską herbatką :D wiecie o co chodzi prawda? :D A ANGIELSKA HERBATKA KOJARZY MI SIĘ Z WRENEM !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...