Zdjęcie z Facebook'a PLL, przemyślenia i dyskusja

Cześć!

Wszyscy czekamy na wielkie ujawnienie. To się wydaje takie "wielkie", nie wiem nawet jakiego słowa użyć. Już jutro będziemy wiedzieć, kto od 3 lat prześladuje Kłamczuchy.



Zapraszam do środka!





Czuję się bardzo dziwnie, bo w tym momencie, w tle pisania tego posta mam włączony maraton PLL na ABC Family. I to, co widzę jest wielkie. Pomijając, że reklamy są praktycznie co 5 minut, to finał PLL jest wielką rzeczą.I to jest maraton maraton. Pomimo wielu przerw odcinki zaczynają się od razu jeden po drugim. Co chwilę są reklamy, że dowiemy się tożsamości A i w ogóle. Trochę szkoda mi, że to ominę :-(
Obejrzę na pewno tak szybko, jak będę mogła jutro. Dla mnie też to jest coś COŚ, ponieważ jestem fanką PLL od ponad roku, więc o Monie dowiedziałam się wiele później, a teraz jest moje pierwsze ujawnienie i praktycznie będę tego świadkiem. Mój pierwszy odcinek tak równo z sezonem był 4x12. To bardzo ekscytujące. Wydaje mi się, że jeżeli telewizja robi z tego wielki deal to ujawnienie będzie wielkie.
Uwielbiam takie momenty. Mimo tego, że każdy ogląda odcinek samotnie, to czuje się tą więź między spostrzegawczymi fanami PLL. Miło jest być w tej rodzinie :-)

O, własnie skończyła się reklama Candy Crush. Kocham tą grę.

A teraz coś, co dało mi do myślenia. Pretty Little Liars na własnym Facebook'u dodaje coraz więcej zdjęć odnośnie finału. Po prostu nie daje o sobie zapomnieć. Przeglądając FB natknęłam się na dodane zdjęcia. Kilka. I o to, co zobaczyłam. Kilka zdjęć było Kłamczuch i jakieś stillsy z odcinka.
A teraz patrzcie na to, co znalazło się na samej górze.


Pamiętacie te hashtagi? #BigA albo #BigAreveal?
Przypadek?
Od razu na myśl przyszło mi, że ten hashtag nie jest tu przypadkowo.

Będziemy wiedzieć już jutro! 

A teraz pytania do Was. Chciałabym się dowiedzieć więcej o waszym początku z PLL. Jak widzicie po tytule - dyskusja na temat odcinka mile widziana. No spoilers please! :-)

Już nie mogę się doczekać
xoxo

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Mam nadzieje, ze to nie jest jedna wielka zmyla majaca przyciagnac tlumy przed telewizory... obysmy faktycznie dowiedzieli sie kto dreczy dziewczyny! can't wait!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że to nie Mel jest A!
    spodziewam się wielkiego WOW, a siostra Spence, nie pasuje mi do tej roli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam oglądać jak juz zaczęli emitowac 5 sezon, także fajnie mi się oglądało po parę odcinków na dzień, nie czytałam żadnych blogów o pll bo myślałam że przedwcześnie dowiem się kim jest A, a tu się okazuje,że do tej pory nie wiem ;P nie mogę doczekać się jutra, o jak nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też strasznie mi przykro, że nie mogę tego oglądnąć na żywo :( Tyle lat czekania, aż trudno uwierzyć, że poznamy tożsamość A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pll znalazłem dzięki monie. Ta aktorka grała w bradz i mi się spodobała wiec zaczołem oglądać pll z ciekawości potem w całe wakacje obejrzałem 3 sezony i jak skończyłem to była przerwa przed odcinkiem Halloweenowym 4x13 kocham ten serial tylko że skrzywdzili mnie z śmiercią mojej monki R.I.P Mona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie dowiadywać się o chłopakach - fanach PLL :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...