Wasze teorie #1

Hej. Przeglądałam właśnie pocztę blogową i zobaczyłam, że dostaliśmy teorię.
Wiec zachęcam do czytania gdyż jest bardzo ciekawa :)

Pozwoliłam sobie dodać gify i dać parę poprawek np. link do filmiku ukryłam w słowie, takie tam poprawki, które w sumie są tylko dla waszej wygody...reszta bez zmian :)
(jak coś to autorka napisała w e-mailu, że możemy wprowadzić poprawki)

Hej! Chciałabym podzielić się z wami moją teorią na temat tego, kto mógł uderzyć Alison kamieniem, w 4x24. LINK do filmiku z tego wydarzenia (min. 0:20-0:30, moment z gifów na początku notki)
  
Wiemy, że Bethany (nie jestem pewna czy dobrze napisałam ;), była w Radley. Nie jestem pewna, ale w serialu nie było powiedziane, kiedy wyszła, a przecież musiała to zrobić, żeby zostać potem zamordowaną i zakopaną. Beth została uznana za Ali, na podstawie żółtej bluzki. Ali miała taką samą bluzkę na sobie i nie było możliwości, żeby ją z siebie zdjęła. Skąd więc Bethany miała tą bluzkę? Od pani D. W jednej z retrospekcji, prawdopodobnie było to w odcinku świątecznym, mała Alison grała na fortepianie i znalazła dwa prezenty w których były dwie identyczne sukienki. Pani D zmartwiła się tym i kazała Ali zapomnieć. Dla kogo była ta sukienka? Dla Bethany (tak przynajmniej przypuszczam). W retrospekcji w 4x24 pani D dała Alison bluzkę... Co jeśli Bethany dostała taką samą? A teraz przyjrzymy się słowom pani D, z tego samego odcinka, również z retrospekcji...

 LINK DO ODCINKA (min. 10:52-11:50)

Pani D: (rozmowa telefoniczna) Jak to możliwe? Nie rozumiem. 
(do Alison) Nie chcę, byś dziś wychodziła. (...)  
(znowu przez telefon) Są jakieś wiadomości? Proszę, pośpiesz się, bardzo się martwię.

Jak to możliwe? Nie rozumiem. - Co jest niemożliwe. Chwilę się zastanawiałam, ale potem od razu przyszło mi t do głowy. Co jeśli nasza Beth uciekła z Radley? 
(Do Alison) Nie chcę, byś dziś wychodziła. - na zewnątrz jest chora psychicznie Bethany, nie chcę by ci coś zrobiła.

Są jakieś wiadomości? Proszę, pośpiesz się, bardzo się martwię. - i tu mnie naszła dziwna myśl. Wiemy, że to nie Alison, będzie mieć bliźniaczkę. Co jeśli miała SIOSTRĘ. Powiedzmy starszą. I jeśli tą siostrą byłaby Bethany, troska pani D byłaby wyjaśniona. I to, żę pani D nie powiedziała policji co naprawdę się stało.

Mam nadzieję, że chociaż trochę, połapałyście się o co mi chodziło.

Natalia

***
W swojej teorii Natalia uważa, że to Bethany uderzyła Alison kamieniem.
Jak dla mnie jest to całkiem możliwe. Z listu, który Alison prawdopodobnie dostała od Bethany wynika, że miała się ona pojawić w Święto Pracy w Rosewood, dziękowała również Alison za żółtą bluzkę...kto wie kiedy tak naprawdę (i o ile) Bethany wysłała ten list...może w odpowiedzi Alison odwołała chęć goszczenia swojej siostry (bo jakieś połączenie między nimi jest, tak jak Natalia zauważyła wcale nie muszą być bliźniaczkami a SIOSTRAMI...choćby przyrodnimi. Z akt Bethany wiemy, ze ta nienawidziła mamy Alison. Więc gdy Alison odwołała nagle ich plany może uznała że to sprawka Mrs. DiLaurentis? I chciała ją ukarać? Lub sama Ali powiedziała jej wprost że nie chce by poznała jej przyjaciółki i wg i wtedy Bethany ją ukarała?

Teoria ma sens moim zdaniem. Jeśli Bethany i Jessica były spokrewnione to by wyjaśniało dlaczego ją kryła. 
A wy co sądzicie o teorii Natalii? Macie jakieś swoje przemyślenia co do tego?
Napiszcie je :)

A jeśli macie jakieś własne teorie którymi chcielibyście się podzielić piszcie śmiało na nasz e-mail 
pll-polska@wp.pl

Udostępnij:

1 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...