Aria jest ,,A'' - mnóstwo dowodów #2

Cześć! Co tam u was? Niedługo Święta, a ja kompletnie nie czuje ,,tego czegoś''. Czyli u mnie jak zawsze :) W dzisiejszym poście dam wam kolejne powody, przez które możemy podejrzewać Arie, że jest -A (chodź sama jestem pewna, że nie ale cóż). Wszystkie teorie są tłumaczone z strony na tumblr; killerariaisa.

Zapraszam na postu.

1. Aria jak Anonim...
W odcinku 2x22 Aria okłamuje (?) mamę Hanny, że to ona jest -A. Dodaje, że -A brzmi jak - Anonim czy Aria. Czy jednak na pewno było to kłamstwo? W 5x4 widzimy Arie jak chcę zapłacić za koszty nabożeństwa Shany, jednak chciała by podarunek był Anonimowy. Czy tak dobrze Aria czuję się będąc ANONIMOWĄ?

 2. I'm not ANGRY!
W 4x17 widzimy jak Aria nie panuje nad swoimi emocjami. Początkowo nabuzowana mówi, że nie jest zła, jednak jej czyny i powaga w innych pojęciach mówią coś innego.
3. Aria wie co mówi...
Czy to nie brzmi podobnie? Nie, to brzmi identycznie.
4. Radley 
W odcinku 5x7 Eddie Lamb mówi, że zna skądś Arie, ta jednak zaprzecza. Co jeśli Aria była pacjentką Radley z powodu problemów psychiczny?  Jak dla mnie Aria nigdy nie była w Radley, a jej siostra bliźniaczka, która używała tego samego imienia. 
5. Ładne pismo Aria...
Wiele osób stoi za teorią ,,Aria jest -A'' z powodu jej pisma, a szczególności tego jak pisze literkę -A. Ja sama uważam to za głupstwo, ale zobaczcie.


Dzisiaj było tylko i jedynie 5 powodów. Żadne z nich nie są tłumaczeniem tamtego bloga. na podstawie zdjęć i odcinka ogółem stwierdzam o co chodzi by ująć to krócej. Czekajcie do następnego postu.

-Mrs. Hope

Udostępnij:

8 komentarze

  1. W tym sezonie -A ma wyznaczyć sobie za cel Arię więc nie sądzę, że ona sama chce sobie robić krzywdę. Już bez przesady, nie róbmy z tego PLL jakiejś telenoweli :p
    1. Aria chciała zapłacić anonimowo bo przecież policja dotarłaby do tego kto zapłacił i mieli by mnóstwo pytań do niej/ obalam
    2. No dobra ale jak w takiej sytuacji zachował by się ktokolwiek inny, nie róbmy sobie jaj./ obalam
    3. Czy ona tego przypadkiem nie cytowała? Czepianie się o takie szczegóły to porażka, już wcześniej widziała ten napis. Gdyby było to w odwrotnej kolejności byłoby bardziej podejrzane (ale co to za problem dla A żeby założyć dziewczynom podsłuch?)./ obalam
    4. Moim zdaniem raczej skojarzył ją ze Spencer./ obalam
    5. Też uważam to za głupstwo! Piona!
    Sorki że tak "zmiażdżyłam" wszystko co napisałaś ale po to są przecież czepialscy komentatorzy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie Aria to nie jest -A ja jedynie przetłumaczyłam inny blog :) Dla mnie też nie ma szans by Aria była -A

      Usuń
  2. czesto miewasz podroze w czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Wczoraj byłam w starożytności, a jutro wybieram się do 2030, chcesz wybrać się ze mną?

      Usuń
    2. wlasnie widze jak dla ciebie niedlugo sa święta

      Usuń
    3. ale wiesz...może Mrs. Hope jest prawosławna? a oni mają w styczniu święta...pomyślałeś/pomyślałaś?
      ale tutaj akurat źle była zaplanowana data na publikacje posta bo notka była wcześniej napisana ;)

      Usuń
  3. Niedawno natrafiłam w internecie na teorię o Arii w której jest mowa o tym, że nigdy nie była na Islandii. Może cały ten czas spędziła w Radley??

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uważam, że jest to najmocniejsza teoria i szkoda tylko, że po 5 sezonie ona ucichła. Ciekawa jestem czy obecnie (chodzi mi o 6 sezon) też ktoś zauważył jakieś znaki, które mogłbyby wskazywać, że Aria jest A? Byłoby świetnie gdyby administratorki ponownie zrobiły taki post ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...