TOP 10 cytatów...Alison

Hejka :)
Znowu prawie bym zapomniała w tym tygodniu o TOP 10!
Ale na szczęście spojrzałam na Popularne posty :)
Dzisiaj będzie Alison. Za tydzień będzie Mona.
Potem myślę że dodam taki jeden ogólny post z cytatami paru bohaterów
np. Mel, Caleba, Jenny itd... (ale to jeszcze nie jest pewne)

"Twoja rodzina ma najgorsze jabłka"

"Wasze sekrety są ze mną bezpieczne"

------------------------------------------------------------------------------------------------

Tym razem dałam dwa na wstępie bo oba są śmieszne :)
Sekrety bezpieczne z Ali?
Ale zapraszam na TOP 10 do rozwinięcia :)

MIEJSCE 10
"Tęskniłyście za mną?"

MIEJSCE 9
wspólnie
"Dlaczego każda kobieta myśli że potrafi zmienić faceta?"

"Do widzenia?"

MIEJSCE 8
wspólnie
"Nie bawcie się beze mnie"

"Nieśmiała na ulicy, seksowna pod pościelą"

MIEJSCE 7
wspólnie
"Kiedy coś schowam, to zostaje ukryte. Dopóki nie będę chciała by się znalazło"

"Powiedzenie prawdy złej osobie w złym czasie jest tym jak skończyłam tutaj gdzie jestem teraz.
Weź przykład ze mnie, jesteś zawsze lepsza z naprawdę dobrym kłamstwem"
(tutaj nie wiem czy jest całkowicie dobrze)

MIEJSCE 6
"Kiedy skończę z tą suką bez szyi, ona nie będzie nawet istnieć"

MIEJSCE 5
wspólnie
"Nie są tak głupie na jakie wyglądają. Wiedzą, że mnie potrzebują" / /
"Trzymaj usta zamknięte, chyba że chcesz wrócić do spędzania weekendów z 'Dance Dance Revlution' i dużą paczką czipsów"

MIEJSCE 4
"Byłabyś zaskoczona, kto nie jest twoim przyjacielem"

MIEJSCE 3
wspólnie
"Wyglądam ci na martwą?"

"Nie krzycz, proszę"

"Jeśli to zignorujesz, to odejdzie"

MIEJSCE 2
wspólnie
"To nieśmiertelność, moje drogie"

"Dwoje może dochować tajemnicy jeśli jedno z nich nie żyje"

MIEJSCE 1
"Słyszałam że seks po zerwaniu jest najlepszy"


------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Przyznam że tutaj było równie trudno wybrać pojedyncze miejsca, dlatego jest parę podwójnych i jedno potrójne nawet. Ale po prostu chyba za małą skale dałam xd :D

Za tydzień będzie Mona. A co dalej? 
Chcecie aby powstał jeden post w którym będą cytaty reszty bohaterów?
A może jeszcze jakiejś pojedynczej postaci byście chcieli?
Napiszcie koniecznie :)

A co sądzicie o tych cytatach Ali?
Jak wy byście je ułożyli?
A może nie ma tutaj waszego ulubionego?
Napiszcie wtedy go :D

~Ann

Udostępnij:

1 komentarze

  1. te pierwsze 3 cytaty to są chyba najbardziej znane cytaty Ali :D
    fajnie że zrobisz Mone...może też zrobisz top 10 cytatów chłopaków Kłamczuch?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...