Nazwy odcinków z 5B

Siemka :)
Mam dzisiaj dla was nazwy odcinków z 5B :)
Wkrótce może w tym tygodniu jeszcze lub za tydzień dodam spoilery ;)
[AKTUALIZACJA]
Mam nazwę 5x25!
5x14 - Through a Glass, Darkly



Reszta w rozwinięciu :)



5x15 - Fresh Meat



5x16 - Over a Barrel



5x17 - The Bin of Sin



5x18 - Oh, What Hard Luck Stories They 
All Hand Me



5x19 - Out, Damned Spot



5x20 - Pretty isn't the Point



5x21 - Bloody Hell



5x22 - wkrótce podamy tytuł 



5x23 - The Melody Lingers On



5x24 - I'm a Good Girl, I Am



5x25 - Welcome to the Dollhouse



Co sądzicie o tytułach i zdjęciach (BTS) z poszczególnych odcinków?
Mnie zastanawia sala sądowa i Ashley (Hanna) w pomarańczowym wdzianku.

Tak jak mówiłam wkrótce pojawi się dasza część spoilerów z 5B.
Pierwszą znajdziecie TUTAJ - klik


~Ann

Udostępnij:

2 komentarze

  1. :o
    o co chodzi z Hanną?!
    i ta sala sądowa?
    czy jakaś Kłamczucha będzie oskarżona?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa czy ten królik i dziwna lalka to kolejne zabawki w kryjówce A? Widzę także, ze zapowiada się kilka retrospekcji, które uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...