Podsumowanie 7x08

Pretty Little Liars episode 7x08
Hej! Mam dzisiaj dla Was podsumowanie najnowszego odcinka, więc chętnych zapraszam do rozwinięcia.


CO SIĘ DZIEJE Z HANNĄ?
Najpierw ma koszmar, w którym Caleb zostaje potrącony przez samochód, przez co zostaje bardzo wytrącona z równowagi. Idzie do Caleba, przytula go i żegna się, mówiąc że musi wyjechać na kilka dni do Nowego Jorku. Cały odcinek chodzi rozkojarzona, próbując udowodnić dziewczynom, że Noel Kahn jest A.D. Dodatkowo pojawia się u niej pani Grunwald, która tylko bardziej straszy Hannę. Najdziwniejsza jest jednak jej rozmowa przez telefon z nie mam pojęcia kim - prosi o klucze i mówi, że już nigdy jej nie zobaczy. 
W końcowej scenie natomiast nie widzimy A - jak to przeważnie było - tylko Hannę, która nakleja gazety na okno w małym, ciemnym pokoju. O co chodzi? Nie wiem i martwię się o to, że zrobi coś głupiego.


TEAM SPARIA VS. DR. COCHRANE
 Dziewczynom udało się dotrzeć do ginekologa, który pracował kiedyś w Radley i odbierał dwa porody Mary Drake. Nie dowiedzieliśmy się jednak od niego dużo - wiemy tylko, że jej drugie dziecko (nie wiadomo, czy dziewczynka czy chłopiec) zostało oddane opiece społecznej. 
Po tym odcinku wydaje mi się, że tym dzieckiem jest Spencer. Głównie przez to, że oglądała ona rodzinny album ze zdjęciami pod koniec odcinka. Być może ta scena została stworzona tylko po to, żeby na zmylić, ale jak na razie to ona jest moją główną podejrzaną. 


ALISON ZNOWU W ROSEWOOD HIGH
Strasznie zaskoczyła mnie decyzja Ali o tak szybkim powrocie do pracy. Moim zdaniem powinna jeszcze trochę zostać w domu, zwłaszcza po tym, jak całkiem niedawno została zaatakowana przez A.D. Na dodatek to, co zrobili jej uczniowie w szkole było okropne. Nie spodziewałam się, że są oni dla niej tak niemili. Dyrektor w tym wypadku nie zachował się zbyt dobrze. Powinien porządnie ukarać uczniów za brak szacunku do nauczycielki, a on tylko zapytał Alison, czy jest pewna swojej decyzji. 

Source

KŁOPOTY U EZRII
Nicole być może została porwana i ciągle jest w Kolumbii. Osobiście mam nadzieję, że jednak nie, bo kibicuję Ezrii z całej siły i nie chce, żeby wynikło z tej sytuacji więcej problemów. 
Tym razem Aria zachowała się dojrzale, przyznając się do usunięcia połączenia od Nicole. Ezra nie zareagował za dobrze, ale nie mogliśmy spodziewać się, że przyjmie to ze spokojem i od razu wybaczy Arii. 
Emily poczuła się winna, bo przecież to ona poradziła Arii, żeby właśnie tak postąpiła. Dzięki temu, że wzięła sprawy w swoje ręce nie doszło do kłótni między Ezrią. Aria kupiła Ezrze bilet do Kolumbii, co było niesamowitym gestem z jej strony. Cokolwiek się stanie, zachowała się z klasą - jak przykładna narzeczona.


CZY TO NOEL ROZWALIŁ GABINET CÓRKI DR. COCHRANE?
Córka doktora do której dotarły Spencer i Aria nie chciała dać dziewczynom kontaktu do swojego ojca - powiedziała im, że nie wie, gdzie on jest. Później jednak zadzwoniła do Spence, myśląc że ta nasłała na nią "swoich ludzie" i ze strachu podała jej adres ginekologa. 
Spencer od razu stwierdziła, że zrobił to Kahn, ale ja nie byłabym tego taka pewna. W poprzednim odcinku widzieliśmy, że Noel rozmawiał przez telefon z Dr Cochrane i był dość zdenerwowany. Dlaczego więc ta kobieta założyła, że zrobiły to dziewczyny, jeżeli najprawdopodobniej miała już kontakt z Kahnem i to on się na nią denerwował? Z kim w końcu Noel współpracuje?


PAIGE + EMILY
Em dostała propozycję pracy jako trenerka drużyny pływackiej w Rosewood High, co wbrew pozorom ją ucieszyło. Jestem pewna, że dyrektor wziąłby ją od razu, gdyby nie nagły powrót Paige. Myślałam, że dziewczyny nie będą zadowolone, że się spotkały. ale jak zobaczyliśmy spędziły razem dość miły wieczór przy winie. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że dziewczyny zerwały ze sobą na studiach, przez różne problemy napotkane po drodze. Podobno wredna Ali ma wrócić ze względu na Paige - jeżeli to prawda, to nie mogę się już doczekać.

Source

SZPIEG ALISON
Po niezbyt sympatycznej rozmowie z dyrektorem Rosewood High Alison zdecydowała się znaleźć kartę Noela. Jak zwykle A było jednak szybsze od niej i zamiast zwykłej karty ucznia była tam karta z "ostrzeżeniem", co dało jeszcze więcej dowodów na to, że to Noel jest A.D. Wydaje mi się, że A.D. próbuje wrobić dziewczyn zostawiając jak najwięcej wskazówek obciążających Kahna, dzięki czemu odwróci ich uwagę od siebie - prawdziwego A.

A-Note 

OGÓLNE WRAŻENIA
Ten odcinek podobał mi się trochę mniej niż poprzedni, ze względu na początek. Ten sen Hanny w ogóle mi nie pasował i tak dziwnie mi się to oglądało. Dalej było już tylko lepiej i mimo że nie uzyskaliśmy wiele odpowiedzi zawsze było to lepsze niż nic. Tak jak pisałam, boje się o Hannę i stresuje mnie ta cała sytuacja z Nicole. Ciekawi mnie, czy żyje, a jeżeli tak - to co to zmieni. 
Jak Wam podobał się 7x08? Co Waszym zdaniem planuje Hanna?

Udostępnij:

12 komentarze

  1. Nikt nie jest za powrotem Paige, a ja właśnie lubię Paily. Lubiłam ich związek i mam nadzieje, że jeszcze coś między nimi będzie w serialu.

    OdpowiedzUsuń
  2. COCHRANE było jednym z nazwisk, widocznych w tych kartotekach w pokoju dyrektora. W roku 2012. Nie wiem dlaczego, ale myślę, że to raczej ma jakiś związek ze sprawą. Na pewno by tego nie pokazali tak po prostu, szczególnie, że to nazwisko przewijało się cały czas w tym odcinku.
    Co do Paige to zaczęłam być nią zażenowana już, kiedy zobaczyłam imię i nazwisko aktorki na początku odcinka. Paige jest jedną z tych postaci, których nie chciałabym już zobaczyć w PLL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie tez zauważyłam to nazwisko w kartotekach! Myslalam juz ze mi sie wydawało, ale skoro ty tez to raczej nie. Zastanawiam sie kim ona w koncu jest, bo cos to musi znaczyć

      Usuń
    2. Dokladnie, tez rzucilo mi sie w oczy nazwisko Lisa Cochran w kartotekach uczniow z szufladki 2012.

      Usuń
  3. COCHRANE LISA dokładnie było w kartotekach, tak sie nazywa producentka pll

    OdpowiedzUsuń
  4. ja myślałam, że ta sprawa z Alison i tymi kapturami to było jej wyobrażenie, a nie , że te dzieciaki naprawdę jej ten numer wywinęli ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Denerwuje mnie to nagle współczucie względem Alison.
    Nir zapominajmy, że sama na siebie to wszystko ściągnęła.
    Karma wraca, ado takiej suki jak ona, powinna nawet z podwójną siłą.
    Życzę jej jak najgorzej i nie umiem zaakceptować jej nagłej przyjaźni z kłamczuchami i przedstawianie jej jako męczennicy.
    Przypominam, że to ta sama osoba, ktôra doprowadziła niewinną osobę do ślepoty, szantażowała tyle ludzi, że spokojnie mogłabym o nich książkę napisać, doprowadziła Hannę do bulimii i wiele więcej.
    To, że teraz częściej płacze niż się śmieje, nie powoduje, że będzie mi jej żal.
    Twórcy na sile chcieli ją wybielić, mimo że przez pierwsze 3 sezony robili z niej największe zło Rosewood.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Nie kupuję tej całej zmiany Alison. Ona zrobiła te wszystkie okropne rzeczy będąc dzieckiem. Więc na pewno coś z tego w niej zostało. Nigdy nie lubiłam Ali.

      Usuń
    2. Ja ją zawsze lubiłam, ale właśnie jako okrutną nastolatkę, która jest zła i się z tym nie kryje, a nie tą cnotliwą cierpiętnice, która zdaje się nie pamiętać jaka była i oczekiwać ludzkiego współczucia.

      Usuń
    3. Ja tez uwazam ze Ali ma to, na co zasłużyła. Gdyby nie była taką suką to A nigdy nie zaczęłoby nękać dziewczyn(mona głownie dlatego zaczęła byc A). Jedna dziewczyna a spowodowała tyle cierpienie, wiec niech nie myśli ze to jej ujdzie płazem, swojemusi odcierpieć.

      Usuń
  6. Też tak myśle jezeli chodzi o Noela, w pll nigdy rozwiazanie nie było prawdopodobne a już szczególnie podane na tacy jak w tym przypadku. Jestem pewna że A.D to ktoś kogo nawet nie bierzemy pod uwagę, Noel co najwyżej moze tylko być szantażowany i zmuszany do brudenej roboty,

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko mnie dziwi fakt, że każda dziewczyna, którą spotka Emily jest lesbijką? Wygląda na to, że ma szczęście, że nigdy nie spotkała dziewczyny, która jej się podobała, a która nie była homoseksualna. No błagam, strasznie to naciągane ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...