Wasze teorie #7



Hejka. Dzisiaj mam dla was teorie jednej z naszych czytelniczek.
Dostałam już ją jakiś czas temu ale nie miałam czasu, potem miałam urodziny w piątek potem okazało się że limit na internet się skończył wiec pojawia się ona dopiero dzisiaj :)
Zapraszam wiec do rozwiniecie i podzielenia się waszą opinią w komentarzach.


Ja obstawiam, że A.D to młodszy brat Charlotte.

Ciągle zastanawiam się nad tym o było w dollhouse. Te figury mężczyzny kobiety i dwójki dzieci starszej dziewczynki i młodszego chłopca. Jeśli wszystko kręci się wokół rodziny D. to może Kenneth DiLaurentis stworzył najpierw rodzinę z Mary Drake? (figury ich przypominają). Mary zwariowała i zastąpił ją sobie jej siostrą bliźniaczką? Charlotte jest jego córką, która moim zdaniem zmyśliła całą historię ze zmianą płci. Jedyna osoba, którą mogła to potwierdzić to Jessica, która nie żyje. W opowieści Charlotte było kilka rzeczy, które do siebie nie pasowały zapewne chroni ona właśnie swojego brata. Kto nim jest, a zarazem, kto jest tym kolejnym A? Mam kilku kandydatów.

Toby - Za nim przejawia fakt wspomnień z jednego odcinka gdy do pokoju w którym jest Ali i Toby wchodzi kobieta łudząco podobna do Jessicy, a wszystko dzieje się w domu Tobiego. Wiemy, że jego matka była w Radley. nigdy nie poznaliśmy jej imienia i oprócz tej jednej sceny nigdy też jej nie widzieliśmy. Nie znamy też jej nazwiska panieńskiego, tak samo jak Pani D. Być może matka Tobiego i Mary Drake to a sama osoba? Toby nigdy nie miał dobrych relacji z ojcem (nie poznaliśmy go, nigdy go nie było) być może Mary pod zmienionym imieniem w ciąży poznała P. Cavanaugh, który się nimi zaopiekował? Toby strasznie chciał rozwiązać zagadkę śmierci swojej matki, a co jeśli ją rozwiązał i dowiedział, się że jego matka to Mary? Może to on zabił Jessice?

Mniej obstawiam na :

Caleb - To by było coś. Nie był związany z rodziną. Pojawił się nagle, bez przeszłości mógł być oddany do adopcji.

Wren - Być może chciał być blisko swojej siostry (która chorobę odziedziczyła po matce).

Faktem jest też, że Jason nie jest synem Kennetha więc różnica wieku między Tobym a Jason'em mogłaby się zgadzać. Melissa zna jakąś rodzinną tajemnicę. Spencer w DH wiedziała, że (facet?) w masce to ktoś kogo dobrze zna i jest z nim związana (Toby?).


Co sądzicie o tej teorii? Może macie własne typy?
Podzielcie się swoimi przemyśleniami w komentarzach.

A jeśli macie własną teorię to wyślijcie nam ją na e-mail (pll-polska@wp.pl)
a my ją przeczytamy i opublikujemy!

Udostępnij:

5 komentarze

  1. A matka Tobiego to nie Marion Cavanugh ? Kiedyś było mówione wydaje mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest najgorsza teoria jaka czytalem.Czy wrzucilas to tak jak napisala czytelniczka czy probowalas chociaz cos poprawiac?Niektore zdania kompletnie sa zle zlozone.Jasson?Seriously?Poza tym sama teoria jest beznadziejna przeciez przez caly bodajze 4 sezon Toby probowal dowiedziec sie wiecej o matce,ktorą jest Marion Cavanough.Przeciez bylo to tez w 6x10 Bethany zepchnela ja z dachu.Wiec wtf.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jednak to się prawdą nie okaże. Jeśli Toby jest A.D., cała moja wizja o tym serialu runie. Tym bardziej, że czuje się ogłupiana przez te wszystkie zawiłości. Mam wrażenie, że nie kumam już nic w PLL. Jeśli mam obstawiać, to A.D. to Andrew Campbell albo Wren.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ta czytelniczka w ogóle oglądała PLL? Bo po niektórym zdaniach wydaje mi się, że nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież Caleb odnalazł swoją matkę(?) Pamiętam, że kiedyś wspominał coś o tym, wyjechał do niej na jakiś czas. Był wtedy też jakiś wypadek samochodowy? Teoria trochę przekombinowana i nie trzymająca się kupy no ale każdy ma prawo mieć swoją :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...