Opis 7x10 - The DArkest Knight + analiza

Cześć, jestem nową adminką. Mam na imię Klaudia, a moją ulubioną postacią jest Spencer. Mam nadzieję, że mnie polubicie, a teraz zapraszam do rozwinięcia!


Poniżej znajdziecie opis 10 odcinka:

"Kłamczuchy stają twarzą w twarz ze swoimi starymi wrogami w chaotycznej walce, która kończy się tragicznie.
 Jedna z Kłamczuch poznaje tajemnice ze swojej przeszłości, która zmienia wszystko.
Druga Kłamczucha dowiaduje się czegoś o swojej przyszłości. Informacja  ta może wpłynąć na całe jej życie"

Walka, która kończy się tragicznie...
Te słowa sugerują nam, że ktoś zginie, ale kto?  Jest wiele teorii i domysłów, że to będzie Toby lub Jenna. Moim zdaniem ta druga opcja jest bardziej trafiona, dzięki temu potwierdziłyby się plotki na temat powrotu Sydney.  Śmierć Tobiego nie jest dla mnie czymś przekonującym.  Jak wiemy z poprzedniego odcinka, chłopak jeszcze nie wyjechał, ale on nie chce narażać swojej narzeczonej, więc czy to możliwe, że wziąłby udział w tej "chaotycznej walce"? Moim zdaniem nie.

Tajemnica z przeszłości, która zmieni wszystko...
Chyba wszyscy myślą, że tutaj będzie chodziło o dziecko Mary. Czy któraś z Kłamczuch mogłabym być córką kobiety? Pewnie każdy pomyślał w tym momencie o Spencer. To najbardziej możliwa opcja. Dziewczyna jest bardzo podobna do Drake i wiele wskazuje na to, że to ona jest jej córką. A co z innym Kłamczuchami? Która  mogłabym mieć inną matkę? Wydaję mi się, że warto wspomnieć o Ali, w końcu to ona jest rodziną z Mary. Może jej ciotką tak naprawdę jest jej matką? W kręgu podejrzanych jest także Aria. Mnie jednak ta opcja nie przekonuje.

Informacja o przyszłości, która może zmienić wszystko...
Czytając wcześniej ten opis, wpadło mi do głowy, że Aria dowie się, iż Nicole żyje, ale czy możemy nazwać tą wiadomością "czymś ze swojej przyszłości"? Raczej nie. Jedyne opcje, które przychodzą mi do głowy to choroba lub ciąża. Może choroba będzie dotyczyć Hanny? W opisie odcinka 9 czytamy: "Jedna z Kłamczuch prowadzi śledztwo, by udowodnić, że Noel jest Uber A. Pozostałe Kłamczuchy próbują jej pomóc i zaczynają martwić się o jej zdrowie psychiczne...". Wiemy, że ten fragment będzie dotyczył blondynki, więc może ukaże się, że z jej zdrowiem psychicznym naprawdę jest źle? Kolejną opcją jest ciąża i tutaj mam kilka podejrzanych. W ciąży może być Ali, Aria lub Spencer. Alison wymiotowała w szkole, więc ten opis mógł dotyczyć właśnie jej. Ciąża Arii też jest bardzo możliwa, w końcu jej związek z Ezrą rozkwitał. Co do Spencer to myślę, że jednak nie skomplikują aż tak bardzo sytuacji pomiędzy nią, Hanną, a Calebem.

Co myślicie? Jakie macie teorie? Czekam na Wasze komentarze.
Pozdrawiam,

Anahi

Udostępnij:

4 komentarze

  1. mi się też wydaje, że najprawdopodobniejszą opcją byłoby to, że Spencer jest adoptowana. Rodzina Spencer i Ali pewnie znają się od lat, mieszkają po sąsiedzku. W ogóle wiadomo czy mama Ali wiedziała o tym, że jej siostra urodziła drugie dziecko? Pewnie się okaże, że te wszystkie rzeczy dzieją się za pośrednictwem tych dwóch właśnie rodzin. Jeszcze pocisnę bekę jak się okaże, że Spencer ma nierówno pod sufitem i to Ona cały czas pogrywa ze wszystkimi, ale o tym "zapomina", albo ma jakieś zaburzenia osobowości :D

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka lat temu dziewczyny (adminki) dodawałyście teorie i wskazówki dotyczące Arii jako -A, co jeśli okaże się ona A.D.? I to ona być może będzie dzieckiem Mary? Marlene napisała na swoim portalu, że niedługo dowiemy się kto jest dzieckiem Mary i, że znamy bardzo dobrze A.D./Uber A. Powiedzcie proszę, co o moich przypuszczeniach myślicie. Btw. #Teamspoby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #TeamSpoby

      Usuń
    2. Tożsamość dziecka Mary poznamy dopiero w 7B ;) Chociaż znając Marlene wszystko jest możliwe.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...