Ślub w sezonie 7!


Jeśli chcecie wiedzieć więcej to zapraszam do rozwinięcia! :)





Każdy z nas pamięta ślub z poprzedniego sezonu. 
Przed ołtarzem ponownie stanęli Ella i Byron.

Jednak nie był to jedyny ślub.
Alison i Elliot również wzięli ślub, mimo iż samego ślubu nie widzieliśmy.

W wywiadzie dla Alloy Entertainment, Marlene King zdradziła, że w tym sezonie jedna z naszych par weźmie ślub!

"Nie chce zdradzać kto to będzie ale jedna z naszych par weźmie ślub w tym sezonie" 


Jak sądzicie kto będzie tą parą?
Spaleb? Ezria? Hanna i Jordan? Haleb? Spoby? 
Toby i Yvonne? Ashley Marin i Pastor Ted?
A może Mike?

Kto jest waszym typem? Jest to któryś z których podałam?
A może macie jakiś inny którego nie podałam?

Udostępnij:

11 komentarze

  1. Na początku do głowy przyszłaby mi Hanna i Jordan, ale teraz wiem że to mało możliwe
    Może Ezria? Haleb ? Ale to drugie znowu zniszczyło by Spencer ... Nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22 maja, 2016

    Błagam Haleb, albo Ezria <3!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22 maja, 2016

    Coś mi się wydaje, że to będzie Ezria, no bo oni tak bardzo pasują do siebie i wiedzą, że nie mogą bez siebie żyć. Więc czekam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze co przychodzi do głowy to hanna i jordan.
    a może aria z tym swoim chlopakiem z biura? juz w sumie troche pozapominałam odcinki, a zaraz bedzie nowy sezon ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22 maja, 2016

    Oby to była Ezria.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23 maja, 2016

    Będzie Ezria.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23 maja, 2016

    A producenci was zaskoczą i ślub wezmą np. Pam Fields z jakimś nowym facetem albo Veronica Hastings z kimś tam albo z Peterem ponownie, itd. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zapewne :D tak jak było w tej części sezonu

      Usuń
  8. Spoby musi być :DD :(((

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy24 maja, 2016

    Sądzę, że może być to ślub Hanny i Jordana, Caleb może zrobić wielkie wejście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy24 maja, 2016

    Mam nadzieję, że EZRIA.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...