Najśmieszniejsze przeróbki internetowe #12


Dawno nie było tutaj przeróbek, więc zapraszam na codzienną dawkę śmiechu!



Kiedy ktoś mówi, że nie lubi PLL


Ja: Czy lubisz PLL!
Oni: Nah, wol-
Połączenie zakończone 


Ja oglądając snapchaty obsady PLL 


'Czy ktoś jeszcze ogląda Pretty little liars?'
Ja:


Ja kiedy widzę karalucha 


Kiedy decydujesz się obejrzeć kolejny odcinek wiedząc, że będziesz żałować tego rano


Jeśli Lucy Hale i Kylie Jenner miałyby dziecko wyglądałoby ono tak


Kiedy ktoś nazywa siebie fanem PLL ale zamiast tego: 'OMG kocham ALLY, jest taka ślicza HANNAH też jest urocza, kocham to, że spotyka się z nauczycielem...' Takie NIE.


Kiedy długo kogoś nie widziałeś i wreszcie go spotykasz.


Kiedy jesteś tą osobą, która robi wszystko w domu, a twoja mama mówi 'nic nigdy nie robisz! Muszę wszystko robić sama!'


Katniss Everdeen w Rosewood jest jak


Kiedy twoje OTP ze sobą walczy


Szpiegowanie bae jak


Moje życie 
Jestem taka zmęczona myśleniem, chcę tylko spać.


Kiedy twoja ulubiona postać umiera

To tyle z dzisiejszych przeróbek. Prawdopodobnie wrzucę dziś jeszcze jeden post, ale to się zobaczy. Enjoy! xx


Udostępnij:

2 komentarze

  1. To mnie rozśmiesza nawet jak mam doła :D
    Z kąd wy takie cuda macie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instagram jest tym wypełniony :D Ale mimo to ja jestem na 100% bardziej zakochana w tumblrze i we♡it xx

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...