Guilt - nowe PLL?


Cześć! Ostatnio dużo osób pisze o nowym serialu Freeform - 'Guilt' - który będzie miał swoją premierę 13 czerwca 2016 roku. Jeśli chcecie dowiedzieć się, jaka będzie jego fabuła i jakie podobieństwa są między nim, a PLL, to zapraszam!

Trailery:





Fabuła:

Nigdzie nie znalazłam dłuższego opisu, ale jakoś spróbuję przybliżyć wam fabułę. Głównym wątkiem jest tajemnicza śmierć Molly. Pewnego wieczoru, razem z Grace, jej współlokatorką, organiźują imprezę. Lecz następnego dnia Grace znajduje Molly... martwą. Policja szuka sprawcy okrutnego zabójstwa (dziewczyna została zadźgana 32 razy). W kręgu podejrzanych znajduje się sama Grace, która zaprzecza wszystkim zarzutom.

Fabuła oparta jest na autentycznej historii morderstwa Meredith Kercher.


Obsada:

  • Emily Tremaine jako Natalie
  • Daisy Head jako  Grace
  • Billy Zane jako Stan
  • Cristian Solimeno jako D.S. Bruno
  • Naomi Ryan jako Gwendolyn
  • Kevin Ryan jako Patrick
  • Zachary Fall jako Luc
  • Simona Brown jako Roz
  • Sam Cassidy jako Prince Theo
  • Dinita Gohill jako Meera
  • Danny Bage jako "Klubowicz"

Moja opinia:

Według mnie serial zapowiada się bardzo ciekawie. Mam jednak nadzieję, że nie będzie idealnie odwzorowany na historii Amandy Knox. Zaczyna się tydzień przed PLL, także zamierzam dać mu szansę. Boję się jednak, że stacja szybko usunie go z anteny, tak jak to było z Grą w kłamstwa. (Są tutaj jacyś fani tej serii? :))

A jakie są wasze odczucia do tej produkcji? Obejrzycie pilota?

Udostępnij:

9 komentarze

  1. Anonimowy24 maja, 2016

    Jestem ogromną fanką The Lying Game. Szkoda, Że serial anulowali zwłaszcza, gdy wreszcie Zaczynało się coś dziać. Mam nadzieję, że w przypadku tego serialu nie będzie tak samo. Wcześniej Już O nim Słyszałam, Ale dopiero twoj opis mnie do niego zachęcił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dopiero wtedy zaczęło się coś dziać :/ Cieszę się, że mój opis zachęcił Cię do tego serialu :)

      Usuń
  2. The Lying game? Kocham, ale straszne że go zdjęli :/
    Może być spoko, ale czy bedzie podobny to nie wiem, jednak style się różnią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że źle postąpili zdwjmując go z anteny, bo był genialny!

      Usuń
  3. Ciekawie się zapowiada juz nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada może będzie mniej zagmatwaney nic PLL😂😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie sądzę, przecież to Freeform 😂

      Usuń
    2. Ja właśnie mam nadzieję, że będzie zagmatwany równie dobrze jak nasze kochane PLL, bo kocham te wszystkie teorie i zagadki <3 To przyciąga widzów!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...