Top Tygodnia #1

Hej! Witam Was w tę piękną niedzielę razem z pierwszym postem, który zapoczątkuje naszą nową serię! W notce podsumujemy wszystkie najlepsze wydarzenia, stylizacje, wypowiedzi i inne tego typu rzeczy z całego tygodnia! :)





1) Wydarzenie tygodnia
28 stycznia Ashley Benson pojawiła się na imprezie magazynu Ocean Drive. Było widać, że dziewczyna naprawdę dobrze się bawiła.
Co sądzę o jej stylizacji? Bardzo podoba mi się ten pomarańczowy kombinezon. Uważam, że świetnie pasuje do urody blondynki. Jedynym minusem jest fryzura. Wydaje mi się, że rozpuszczone włosy wkomponowałyby się tutaj o niebo lepiej :)








2) Instagram
Zdjęcie tygodnia z instagrama wędruje do Lucy Hale! Jak tylko zobaczyłam tę fotografię, to od razu wiedziałam, że muszę Wam ją pokazać! Uwielbiam połączenie skórzanych/jeansowych kurtek i różnego rodzaju spódnic. Cała stylizacja nie dość, że sama wygląda świetnie, to jeszcze idealnie pasuje do urody Lucy. Wielki plus!




3) Filmik
Miałam zamiar wstawić Wam tutaj filmik z instagrama Shay, jednak z niewiadomych powodów panna Mitchell go usunęła. Postanowiłam więc, że pokażę Wam coś od Cody'ego Christiana! Chłopak wypuścił do sieci naprawdę wesoły i interesujący filmik trwający zaledwie parę sekund. Zachęcam do obejrzenia! :)
KLIK




4) Snapchat
Królową Snapchata z tego tygodnia zostaje Shay Mitchell! Dziewczyna spędziła mnóstwo czasu razem z Keeganem Allenem i oczywiście nie zapomniała podzielić się tym z nami ;)





5) Twitter
Miano najlepszego tweeta tygodnia wędruje do Tylera Blackburna! Chłopak odpisał fance, która spytała o to, kto lepiej całuje - Troian, czy Ashley? Tyler stwierdził, że obie dziewczyny robią to znakomicie.
Jeszcze parę takich scen, a chłopak nam się zakocha ;))





6) Stylizacja
Najlepsza stylizacja wędruje prosto w ramiona Shay! Jest to strój, który mogliście zauważyć na powyższych snapach. Według mnie brunetka wyglądała prześlicznie! Uwielbiam ją w prostych włosach i cieszę się, że i tym razem sięgnęła po prostownicę!
Niestety nie mam Wam jak do końca pokazać całego outfitu, bo snapy Shay dawno wygasły. Mam nadzieję, że zdjęcia poniżej Was zadowolą :)




7) News
Wiadomością tygodnia ogłaszam informację o sezonie 7! Już jutro cała nasza ekipa zasiądzie, aby oficjalnie zacząć przygotowywania do pisania ostatniego planowanego sezonu.
Możecie uwierzyć w to, że jesteśmy już coraz bliżej końca? Wydaje się, jakby 1 sezon był tak niedawno, a to już 7 lat od jego premiery.
zdjęcie jest stare



Jak podoba Wam się Top Tygodnia? Koniecznie mi napiszcie i wypowiedzcie się o tym, co w tym tygodniu Was zaciekawiło! :)


Udostępnij:

4 komentarze

  1. Już mi się podoba ta seria 😊 Uwielbiam takie posumowania tego co się działo w sieci przez tydzień 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo odpowiada 😍

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...