Fanfiction Sunday #8


Hejka! Dzisiaj mam dla was kolejną porcję fanfiction!
Dwa z trzech są w języku polskim!


Ring of Fire

Kontynuacja sceny Spencer i Caleba z "The Gloves Are On"



Her Destinyy

Aria Montgomery żyje jak zwyczajna nastolatka. Posiada przyjaciółki i chłopaka, któremu na początku nie udało się zdobyć sympatii jej rodziny. Jednak nie wszystko jest takie jak się wydaje. 

W złej przeszłości Aria była zupełnie inna osoba. Była Melindą Halliwell, która zgodnie z przeznaczeniem przeszła na zła stronę mocy. By przeznaczenie się nie spełniło Piper i Leo postanawiają zmienić bieg wydarzeń. Od prawie 18 lat Piper żyje jako Ella Montgomery razem z Arią w małym miasteczku - Rosewood. Kiedy jednak powraca ich prawdziwa rodzina, powracają i kłopoty.
PO POLSKU


We killed her

Piątka ślicznotek poprzysięgła sobie przyjaźń na wieki. Może ich obietnica trwałaby do dzisiaj, gdyby nie incydent, który wydarzył się pewnej czerwcowej nocy. Alison Dilaurentis zginęła w tajemniczych okolicznościach, a jej śmierć z czasem uznano za samobójstwo. Nikt nie wie jednak, że tamtej feralnej nocy Aria, Hanna, Emily i Spencer były na miejscu zbrodni.
PO POLSKU

O kim chcecie następne fanfiction?
Piszcie śmiało wszystkich fanfiction jest prawie 10 tysięcy więc mam w czym wybierać ;)


Udostępnij:

7 komentarze

  1. Najlepiej jakby dotyczyły one wszystkich. A tak w ogóle skąd je beirzesz? Dxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno po polsku jest moje a drugie Nox.
      A po angielsku no to z tej strony z której jest to o Spalebie :)

      Ale chyba też zacznę dodawać z wattpad (czy jakoś tak xd) bo jest tam trochę po polsku też :)

      Usuń
    2. Aha a które jest Twoje opowiadanie? Na Wattpadzie jest kilka ciekawych. Najlepsze stąd jest We killer her? :) Dxx

      Usuń
    3. Moje to "Her Destiny".
      Opis jest słaby xd Bo ja nie umiem pisać opisów, to jest przerobiony opis, który Mrs. Hope mi napisała xd
      Bo ogólnie moje to jest taki crossover (połączenie dwóch lub więcej seriali) Charmed i PLL.
      To o którym mówisz jest autorstwa Nox.

      I właśnie dlatego zamierzam popatrzeć na wattpadzie też bo tam też są fajne i są po polsku a nie każdy będzie rozumiał po ang wszystkiego.

      Usuń
    4. Dokładnie a naprawdę fajnie się zapowiadają :)Dxx

      Usuń
    5. Jeżeli chcesz to podaj mi e-mail to wyśle Ci kilka :)

      Usuń
    6. Możesz mi wysłać na blogowy e-mail => pll-polska@wp.pl

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...