You Know Who Did It...

Oglądając odcinek 6x13 czułam, że coś jest nie tak. Teraz przeglądając Tumblr'a dowiedziałam się czego mi brakowało. Czy Marlene popełniła błąd, czy może w ostatniej chwili wycofała się ze swojej decyzji? Zapraszam do rozwinięcia! 
W Promo 6b pojawił się urywek, gdy Aria dostaje sms z treścią:
"You know what you did and I'm going to make you talk" 

Natomiast sms, który otrzymała w odcinku znacznie różnił się treścią: 
"You know who did it and I'm going ti make you talk" 

Jak myślicie Marlene popełniła błąd, czy odeszła od pierwotnego zamysłu "winnej Arii"? Piszcie w komentarzach!

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Ciekawe spostrzeżenie, nie zauważyłam tego :D nie wiem co to może oznaczać. Zwróciłam za to uwagę na coś dziwnego dotyczącego Emily, kiedy Hanna mówiła Arii że widziała ją jak w noc zabójstwa A wychodziła z hotelu, Aria sugerowała, że jej sie przewidziało, bo była tak pijana że wymiotowała do wanny, a Hanna odpowiada, że to była Emily. A w najnowszym odcinku Emily opowiada o tej historii z dawaniem jajeczek i wylewa w krzaki wino, które jej nalała mama...ktoś mi wytłumaczy co sie zmieniło w te kilka dni? o.O -Izu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne przy dawkowaniu sobie hormonów tak jak przy antykoncepcji hormonalnej picie alkoholu "nie jest wskazane", a nie zabronione. Estrogen wpływa bowiem na metabolizm alkoholu i człowiek upija się szybciej. To nawet logiczne -> przez to Emily upiła się tak, że rzygała do wanny.
      Opcja druga: Emily dostała pierwszy zastrzyk dopiero w następnym odcinku po upiciu.

      Usuń
    2. Dzięki, teraz to wydaje mi się być trochę bardziej logiczne :) chociaż nadal mam wątpliwości, co do jej wątku. Poza zastrzykami tuż po obudzeniu po nocy, w której się upiły ukrywała przed dziewczynami jakieś tabletki. Jak na moje oko ta cała historia z jajeczkami to wielka ściema a ona coś kręci. A może po prostu nie przepadam za Emily i się czepiam ;)

      Usuń
    3. Dzięki, teraz to wydaje mi się być trochę bardziej logiczne :) chociaż nadal mam wątpliwości, co do jej wątku. Poza zastrzykami tuż po obudzeniu po nocy, w której się upiły ukrywała przed dziewczynami jakieś tabletki. Jak na moje oko ta cała historia z jajeczkami to wielka ściema, a ona coś kręci. A może po prostu nie przepadam za Emily i się czepiam ;)

      Usuń
  2. Wow. Nie zauważyłam tego. Ale w takim razie co będzie ze sceną w której Aria jest w komisariacie? Czy Big Bad będzie chciał w ten sposób zmusić Arię do wskazania winnego?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...