Śmierć Mony część 2 - Fakty i lista podejrzanyh


Miałam to dodać wczoraj, ale dość późno skończyłam pisać i po prostu zasnęłam z tabletem na kolanach. Dzisiaj rano tylko szybkie kopiuj/wklej, dodałam zdjęcia oraz filmiki i gotowe.


Część pierwsza (prawdopodobny przebieg wydarzeń) tu - zamiast Sary w większości momentów można wstawić inną podejrzaną.

Na początek postanowiłam zrobić wykaz osób, które mogłyby pomóc/zmusić Monę do upozorowania swojej śmierci.
Sara Harvey
Jak pisałam w jednym z postów Charles mógł zrobić tej dziewczynie "pranie mózgu ", przez co mu pomagała.


Cece Drake
Jedno jest pewne, Cece wie więcej niż mówi i odgrywa znaczącą rolę w serialu.


Alison DiLaurentis
Hmm... Trudno uwierzyć w jej rzekomą przemianę. W jednym z ostatnich odcinków widzimy, jak Mona przyjeżdża po Ali. Może dziewczyny dogadały się już wcześniej i postanowiły razem urządzić przedstawienie ze śmiercią Mony, ale coś poszło nie tak. Choć z drugiej strony przerażenie i niepokój Mony.


To takie moje trzy główne podejrzane. Inne dziewczyny z długimi, blond włosami :
Kate Randall - odegrała w serialu niewielką rolę i dawno nie wspomniano o niej.


Meredith Sorenson - Podobnie jak Kate, nie odgrywa ważnej roli.


Bethany Young - nie żyje


Oczywiście nie możemy wykluczyć, że ta osoba nosi perukę.
Obejrzyjmy jeszcze raz śmierć Mony :


To wiemy na pewno :
- Mona została zaatakowana na serio. Przerażenie na jej twarzy mówi samo za siebie. Poza tym zamknęła drzwi co nie ułatwiło napastnikowi zadania.
- Jest to kobieta
- Jej włosy są dość długie i proste, natomiast RC zawsze występuje w kręconych włosach.
- Nosi czarną bluzę. Dobrze wiemy kto lubi czarne ubrania - A. Prawdopodobnie kobieta pomaga prześladowcy.
- MONA WIDZIAŁA JEJ TWARZ. Kiedy tajemnicza napastniczka wchodzi po schodach zdejmuje kaptur, więc Mona musiała widzieć jej twarz doskonale.
Pozostaje pytanie dlaczego ją kryje?
Charles przeciągnął ją na swoją stronę?  Boi się?
I co z fiolkami krwi? W pierwszej części możecie przeczytać moje domysły co do tego.
Nagrania ze śmierci Mony :


Nadal mamy tu tą samą napastniczkę.  Po raz kolejny utwierdzamy się w przekonaniu, że napastnik ma długie, proste  włosy o jasnym odcieniu. Fryzura ta najbardziej przypomina włosy Sary.
Porównanie
Napastniczka


Sara


Alison (w dniu ''zabójstwa'' Mony)


Cece



Myślę, że Ali możemy wykluczyć, ponieważ widzimy ją na miejscu zbrodni, jakiś czas później. Wydaje mi się, że ma dłuższe i bardziej pofalowane włosy niż kobieta w czarnej bluzie.
Więc zostaje Sara i Cece.

Czy tylko ja mam wrażenie, że osoba, która wchodzi po schodach ma dłuższe włosy niż ta w pokoju Mony?



---------------

Oczywiście w poprzednim poście na fragmencie zdjęcia była Aria :



Dowiemy się kim jest A, w przyszłym tygodniu. 3 kwietnia 2064. 

Udostępnij:

9 komentarze

  1. Świetny post :) Mona wie wszystko i kryje tajemniczą blondynkę. Choć te krótsze, proste włosy wyglądają mi na perukę. Może Ali tam weszła do pokoju, a brudną robotę odwalił za nią ktoś inny. Jeszcze tydzień i finał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Dziwi mnie, że Mona kryje ta osobę, ale ona równie dobrze mogła mieć maskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ale myślę, że trudno byłoby sprawi, że ta maska by nie spadła, kiedy blondynka "mordowała " Monę.

      Usuń
    2. Wcale nie tak trudno, bo maski bardzo często są na gumki i opasają głowę z tyłu, więc zapewne dobrze się trzymała ;)

      Usuń
  3. Tylko, że ta osoba równie dobrze mogła mieć na sobie maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchajcie! Może, to nieistotne, ale oglądając śmierć Mony zauważyłam, że kiedy dziewczyny stoją już przed domem, to Paige ma bluzkę w te charakterystyczne usta!! Czy, to może być jakaś wskazówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne spostrzeżenie! Nie mam pojęcia czy to może coś znaczyć, ale usta to rzeczywiście podejrzany wzór w PLL.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...