'A' zostanie ujawnione....

Hejka. Mam jeszcze jedne szybki post z informacją dla was!



NA POCZĄTKU LETNIEGO FINAŁU!



Zostało to wyjawione w wywiadzie z Marlene King i Shay Mitchell.
Co do tożsamości Red Coat to nie jestem pewna ale bardzo możliwe, ze jej tożsamość również poznamy na początku odcinka.

Cieszycie się?
Ja w sumie nie wiem...takir trochę moje obawy się spełnią bo gdy w 6x09 
Alison powie (lub Spencer bo to już różnie mówią) TO TY!
to będzie ciecie i czekamy cały tydzień by się dowiedzieć.

Udostępnij:

10 komentarze

  1. Już się boje, ale jednocześnie nie mogę doczekać ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ucięcie w tak ważnym momencie jest chyba wisienką na torcie moich zszarganych już nerwów.
    Nie podoba mi się to, znowu tydzień będzie się nad wyraz dłużył...
    N

    OdpowiedzUsuń
  3. nie rozumiem? mamy dowiedzieć się za tydzień kim jest A... więc czemu jest tu mowa o letnim finale.. nie rozumiem o czym wy gadacie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy sezon jest podzielony na 2 części - letnią oraz zimową. Letnia w tym przypadku to 6A, a zimowa to 6B. Za tydzień jest półfinał sezonu 6, czyli finał sezonu 6A (letniego) i wtedy dowiemy się kim jest A

      Usuń
    2. Za tydzień jest letni finał -.-

      Usuń
  4. a 6b kiedy bedzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.summerfinaleparty.com/
    według tego dowiemy się jednak później :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież nam nie pokażą w sneak peeku twarzy Charlesa :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...