Ezra i Aria stworzyli -A na potrzeby książki - Teoria

Nie wiem jak to robię, ale wciąż udaje mi się znaleźć dla was czas - aż mnie to dziwi. Dzisiaj chciałam podzielić się z wami teorią, którą przeczytałam na stronce o PLL. Wiem, że teoria jest niemożliwa, ale jest bardzo ciekawa i myśle, że może mieć drugie dno. 
NASZ SNAP: PLL-POLAND. Zaczęłam ostatnio na nim Adminować - jestem tam rzadkim gościem, ale niebawem to się zmieni. Chciałam was tylko poinformować, że na Snapie aż do czasu premiery 6x10 będę wysyłała wiad jako -A, nie Mrs.Hope. Znaczy powiadomienia o postach itd. będą pojawiały się z podpisem Mrs.Hope, wiadomości z "pogróżkami" podpisanie już będą -A.

Ezra i Aria stworzyli -A, do ich noweli...
W sezonie 1 Ezra (Pan Fitz) wybiera "Zabić Drozda" (napisaną przez Harper Lee) jako lekturę, którą przerabiać będzie jego klasa. Aria podejmuje się dyskusji na temat Boo Radley (postaci). Natomiast Ezra zaczyna krzyczeć na innego ucznia, który rozpoczyna prostą wymianę zdań z Arią na temat książki. Później kiedy Aria dzieli się z rodzicami, że jest zachwycona powieścią, oni mówią jej by przeczytała autobiografie Harper Lee. 

Podpowiedzi:
Harper Lee poszła do Collagu w Montgmery (miasto) = Aria Montgmery 
Boo Radley = Radley Sanitarium 

W sezonie 4 dowiadujemy się, że Ezra przyjechał do Rosewood wiedząc już kim są dziewczyny i posiadając o nich pewną wiedzę. Z takimi informacjami mógł napisać prawdziwą książkę na temat Alison. 

Aria dowiadziaduje się o tym. Zdzwoni do agenta Ezry, który mówi jej, że Fitzgerald jest w biurze wydawcy i dyskutuje na temat wydania książki. Montgmery wściekła idzie do jego mieszkania i widząc wszystkie  notatki traci panowanie i niszczy apartament, gubiąc większość materiałów. 

Wiemy, że Ezra nazywał Alison swoją Holly Golightly jest to postać z książki "Śniadanie u Tiffaniego"
autorstwa Truman Capote. TRUMAN CAPOTE. Truman Capota, który napisał również powieść In Cold Blood. 
Wielka wskazówka jest tutaj:
Harper Lee podarowała Tromanowi mnóstwo informacji, tak by pomóc mu w napisaniu In Cold Blood. Harper wychodziła na ulicę i przeprowadzała wywiady z ludźmi zbierając informacje, wykorzystane później w książce Capota. Co najciekawsze Troman nie podarował Harper żadnego kredytu, nawet gdy książka okazała się być hitem.

Moja teoria (w sumie nie moja, to tłumaczenie, bardzo luźne)
A więc, Aria jest Harper Lee, natomiast Ezra to Truman Tapot. Aria podarowała Ezrze wszystkie potrzebne  mu informacje do książki i była tego całkowicie świadoma. Zaplanowali oni wszystkie wiadomości od -A, po prostu stworzyli -A, ponieważ chcieli zobaczyć jak dziewczyny zareagują na to wszystko. Aria zezłościła się na Ezre, ponieważ dowiedziała się, że planuje on wydać książkę o niczym jej nie mówiąc. Aria poczuła się jak Harper, ponieważ Ezra nie mówiąc jej o opublikowaniu książki zachował się jak Tupot. Fitz nie udzielił jej kredytu.

Alison wpadła na pomysł napisania książki, kiedy jeszcze spotykała się z Ezrą. Przed jej zniknięciem opowiedziała mu wszystko o dziewczynach i zaproponowała pojechanie do Rosewood, radkowanie z Arią i  zasugerowanie jej pomysłu o stworzeniu -A i napisaniu o tym wspólnej książki (wspólnej, czyli Arii i Ezry).  Ali była pewna, że Aria będzie jedyną, która na to pójdzie. To wyjaśnia dlaczego Ali powiedziała Arii - wiesz dlaczego cię wybrałam?

W skrócie: 
Aria i Ezra, za namową Alison stworzyli postać -A na rzecz książki, która również była pomysłem blond dziewczyny.
 A więc zacznę od tego - wiem, że Marlene wiedziała kto będzie drugim -A, dopiero w sezonie 3. Ja to wiem i nie musicie mnie zasypywać masą komentarzu. Serio. Nie. Weszłam na stronę. Zobaczyłam teorię, która była ciekawa. Przetłumaczyłam ją tutaj. Tyle.

Moim zdaniem teoria jest naprawdę fajna. Ale ma pewno "ale". Aria wpadła w szał już wtedy kiedy ogółem dowiedziała się o książce, a nie wtedy kiedy dowiedziała się, że ma ona być publikowana.

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Mało prawdopodobne, ale jakie ciekawe wyjście! Na to bym nie wpadła:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej się nie sprawdzi ale ciekawe tez ze Aria zaprasza Ezre na bal po czym Red Coat daje A zaproszenie w limuzynie ..ale to tylko takie spostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...