Kolejne sneak peeki z 6x06

Emily: Lesli Stone? To szalone!
Spencer: To właśnie co ja powiedziałam ale może nie jest
Emily: Czekaj...Byłaś w pokoju z tą osobą
Spencer: Tak i miała założoną maskę. Mona zawszę była skryta na temat tego jak poznała te dziewczynę. A teraz wiemy czemu. Dzieliły (...) kurtkę.
Emily: Spencer...
Spencer: Nie zapominajmy, że Mona dostała maskę gazową  i dawała nam kartoniki z sokiem kiedy reszta z nas zastanawiała się, czy nadal ma nerkę.
Emily: Co zajmuje Hannie tak długo?
Spencer: Prawdopodobnie przyprowadza Monę tutaj na smyczy
Emily: Spencer, widzieliśmy "A" jak skacze z budynku, "A" stworzyło podziemny bunkier w którym miał więcej sprzętu szpiegującego niż CIA! Na serio, czy w głębi serca wierzysz, że Lesli Stone...
Spencer: Ludzie mogą cie zaskoczyć. Mona utrzymała średnią 4, perfekcyjne włosy kiedy (...) policyjne rozmowy
Emily: Spencer, pomyliłyśmy się w sprawie Andrewa
Spencer: Ale on nie miał motywu a ta dziewczyna ma. Myśli, że zabiłyśmy Bethany.

Ashley: ....zrobić śniadanie
Caleb: Cześć. Co tu jest długie?
Hanna: Nie wiem, (...). Właśnie się obudziłam
Ashley: Caleb jak chciałbyś swoje jajka?
Hanna: Um, mamo nie mogę zjeść śniadania, idę spotkać się ze Spencer
Caleb: Podwieźć cie?
Hanna: Nie
Ashley: Czekaj, gdzie idziecie dziewczyny?
Hanna: Spencer ma spotkanie w Philly i (...)
Zadzwonię później.

Sara: Bycie na zewnątrz cały czas wykańcza
Caleb: Tak ale chociaż masz dziewczyny by się z nimi połączyć
Sara: Co wiesz o Alison DiLaurentis? Nie pytałabym ale kiedy pierwszą odpowiedzią jest czyjeś imię to jesteś ciekawy.
Caleb: Dlaczego nie porozmawiasz z Emily?
Sara: Próbowałam ale kiedy wspominam o niej, Emily zamyka się. Myślisz, że Alison wie kto zrobił to nam?

Sara: Którą z nich powinnam założyć do biura Caleba?
Emily: Jego biuro jest w (...)
Sara: Nie chce zawalić pierwszego dnia
Emily: Każdy zawala swój pierwszy dzień. To czyni go pierwszym dniem
Sara: Ciągle ci się podoba? Czy może popełniłam błąd?
Emily: Nie, nie. Wygląda świetnie. To ja jestem tą, która (...)
Umm. chcesz bym ci z tym pomogła?
Sara: Tak
Emily: Trzymaj. Powinnaś to włożyć.
Sara: Dzięki
Emily: Powodzenia

Jeśli są jakieś błędy to przepraszam ale jednak ciężko się tłumaczy, zwłaszcza ze słuchu ;)
Jeśli zauważyliscie gdzieś błąd lub wiecie co powinno być w miejscu (...) napiszcie :)

A tak właściwie co sądzicie o tych sneak peekach?
Czy tylko ja miałam takie wrażenie, że będzie pocałunek Emily/Sara?
Jeśli nie pamiętacie lub nie widzieliście tutaj jest #1 sneak peek * klik *

Udostępnij:

4 komentarze

  1. według mnie stary wygląd bloga był lepszy ;-; ten jest za przeproszeniem brzydki ale to moje zdanie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy mogłabyś sprecyzować co ci się nie podoba? pracujemy nad lekkimi zmianami i każde sugestie będą dobre ale też przyznam, że to kwestia przyzwyczajenia :)
      ja na początku nie byłam w 100% przekonana do poprzedniego ale z czasem zaczął coraz bardziej mi się podobać ale dobrze jest co jakiś czas zmienić coś :) więc proszę o sugestie co by twoim zdaniem trzeba było zmienić w tym wyglądzie

      Usuń
  2. Czy tylko według mnie Sara wygląda jak Małgorzata Kożuchowska? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się nie podobają te linki w lewym pasku które są niebieskie, dobrze by było gdyby były innego koloru

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...