Ile oni mają lat? #8

Na wczoraj miałam zamiar napisać dla was czwarty post z serii ''Porzucone wątki''. Siedziałam kilkadziesiąt minut przed monitorem, zastananawiając się o czym by tu napisać. Nie miałam zupełnie żadnych pomysłów. Były już tajemnicze postaci, ataki, śmierci. Jeśli macie jakiś ciekawy pomysł to proszę podzielcie się nim w komentarzu.
W rozwinięciu mam dla was wiek Laury Leighton (Ashley Marin) oraz Aeriel Mirandy (Shany)



Laura Leighton


W tym miesiącu Laura będzie obchodzić 47 urodziny. Na pretty-little-liars.wikia.com podano, że Ashley ma 48 lat, niestety nie możemy być tego pewni, ponieważ każdy może zeedytować ten artykuł. Wydaje mi się jednak, że taki wiek jest bardzo prawdopodobny.

Aeriel Miranda


Aeriel ma 22 lata. Urodziła się w 1993 roku. W chwili śmierci Shana miała 17 lat.

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Właściwie jeśli chodzi o porzucone wątki możesz coś napisać na temat Radley np. na temat pacjentów lub ogółem o tym miejscu ale nwm czy bd to porzucony wątek bo o Radley dużo się mówi xD Co do wpisu, szkoda ,że taki krótki ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zacznę wstawiać po 4-5 osób do postu, bo rzeczywiście trochę pusto.

      Usuń
  2. Jeśli urodziła się w 1993 to ma rocznikowo 22 lata.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...