Sneak peek z 6x06

Hejka.
Dzisiaj mam dla was pierwszy sneak peek z 6x06. Zwlekałam z jego dodaniem ponieważ miałam nadzieję, że pojawi się kolejny ale nie ma co czekać dłużej - najwyżej kolejny/e dodam w innym poście.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO
Kenneth: Ej. Widziałaś kto położył to na moim samochodzie?
Tą kartkę. Widziałaś kto włożył to za wycieraczkę?
Czy widziałaś kogoś w pobliżu mojego domu przez ostatnią godzinę?
Tak lub nie?
Emily: Nie

Co sądzicie o tym sneak peeku? 
Charles jednak żyje? W kolejnym odcinku (6x07) będzie chciał właśnie przybyć na swoje urodziny.
Czy to właśnie było napisane w tej urodzinowej kartce?

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Happy Birthday-
    Czy tylko mi kojarzy sie z tym że Charles do niego napisał że wraca do domu? np. w swoje urodziny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...