Do them perfect! #Lucy Hale


Witajcie!
Przygotowałam dla Was pierwszy post z nowej serii -
Do them perfect!
Każdy z nas (czasami tylko podświadomie!) chciałby być perfekcyjny. Niestety nikt nie wygląda, jak chodzący ideał... no! oprócz mnie! to żarcik, żeby ktoś mnie za chwilę nie posądził o samouwielbienie czy inne samozachwyty!
Technologia pozwala jednak na komputerowe zmiany wyglądu, które mogą to choć trochę zrekompensować! Jesteście ciekawi, jak wyglądaliby aktorzy Pretty Little Liars w takich "perfekcyjnych" wersjach?




Na pierwszy rzut poszła Lucy Hale!

Oryginał:


Perfekcyjna wersja:


Jak zrobiłam "perfekcyjna" wersje?
Do stworzenia "perfekcyjnej" wersji Lucy zainspirowały mnie Perfection Masks. Aby przerobić zdjęcie użyłam programu Photoshop CS6 Extended.
Przykład maski daję poniżej:


Na przerobionym zdjęciu znajduje się mój podpis i, jako że modyfikacja została stworzona przeze mnie, usuwanie go jest niedozwolone.


Która wersja Lucy bardziej Wam sie podoba?
Jak oceniacie moja prace?
Którego aktora PLL chcielibyscie zobaczyć w nastepnym poscie?
Czekam na Wasze komentarze!
~ Ver

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Ona w oryginale jest perferkcyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę Sashę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Poproszę Ashley!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł. Wiedziałam, że Lucy jest idealna taka jaka jest. Ja chciałabym zobaczyć Shay

    OdpowiedzUsuń
  5. Ideał <3 Kocham ją jako aktorkę z Słodkich Kłamstewek :D Teraz czekam na jej kolejne udział w filmach!
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...