#PLLWrapParty


Nagrywanie PLL się skończyło.
W ostatnim czasie została zorganizowana impreza z tej okazji.
Jeśli jesteście ciekawi stylizacji dziewczyn - zapraszam do rozwinięcia.



Troian Bellisario


Ashley Benson


Lucy Hale



Shay Mitchell


Sasha Pieterse


 Inne zdjęcia



Która stylizacja najbardziej przypadła wam do gustu?
Mi najbardziej podobała się stylizacja Ashley a najmniej Sashy :(
Co w ogóle sądzicie o jej nowym kolorze włosów?
Ja wolałam ją kiedy była blondynką :/

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Dlaczego teraz nie da sie dodać tu komentarzy jak kiedyś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym miała wypisać od naj. to:
    1. Troian
    2. Lucy
    3. Ashley
    4. Shay
    5. Sasha.
    Ładnie Sashy w brązie, ale ta grzywka:( !

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie Sasha wygląda tragicznie i nijako z grzywką. Było jej też dużo ładniej w jaśniejszych włosach. Na zdjęciach wyżej w ogóle wygląda jak sycylijska matrona O.o Postarzył ją ten strój.
    Najbardziej podoba mi się stylizacja Shay. Zwiewnie i ze smakiem.
    Nie orientuję się za bardzo, ale czy był jakiś powód, dla którego wszystkie kłamczuchy (no może oprócz Shay) ubrały się na czarno? Wyglądają przygnębiająco i jakoś tak ciężko, choć Ashley ma świetne włosy ;)
    ~Ęm

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najmniej się spodobała stylizacja Lucy, a jeśli chodzi o Sashe to podoba mi się w każdym kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie tu ostatnio cicho na blogu. Czekam na coś nowego i czekam i nadal cisza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej sie spodobała stylizacja Lucy a najmniej Shay 😌💖😍

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...