The Best&The Worst #4

#STYL 
 Postacie 

The Best 
Aria&Spencer

Uwielbiam styl tej dwójki. Jeśli chodzi o Arie kochałam ją w początkowych sezonach, ponieważ wyróżniała się w tłumie. Łączyła wiele wzorów, materiałów, które czasem nie wyglądały najlepiej, jednak zazwyczaj wychodziło z tego coś świetnego.  Natomiast Spencer to jej kompletne przeciwieństwo -klasa sama w sobie. Co ostatnie czasy zaczęłam uwielbiać. Kocham prawie wszystkie jej stroje, nawet te, które większość uważa  za koszmarne.

The Worst 
Emily 

W jej stylu nie ma niczego wyjątkowego -nie niektórzy mogą go lubić i wszystko super. Po prostu nie przepadam za jej stylem i z tego co widzę -nie tylko ja. 

Aktorzy 

The Best 
Shay&Lucy&Ashley&Troian 
Tak, nie mogłam się zdecydować. Nie przepadam za Shay na czerwonym dywanie -to prawda, ale na co dzień wygląda oszałamiająco. Lucy jest bardzo zmienna, jednak zazwyczaj jej stroje przypadają mi do gustu. Ashley stawia na prostotę, która pomimo wszystko nie jest nudna (jak w przypadku Em). Natomiast Troian ma styl podobny do Spencer, więc jak mogłam o niej tutaj nie wspomnieć?

The Worst 
Sasha 
Robię to z ogromnym bólem serca, ale musiałam kogoś wybrać. Na tle reszty Sasha prezentuje się po prostu najgorzej, dlatego ją tutaj umieściłam. 


W tej kategorii wiele osób może się ze mną nie zgadzać, ponieważ każdy ma inny gust. Chętnie jednak poczytam kto Waszym zdaniem ma najlepszy, a kto najgorszy styl!

Udostępnij:

2 komentarze

  1. W 100% się z Tobą zgadzam. Najbardziej uwielbiam styl Spencer/Troian <3
    A jeśli chodzi o Arie, to też podobają mi się jej stylizacje, ale często potrafi przesadzić w dodatkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham styl Troian oraz Spencer. Jest zdecydowanie najlepiej ubraną kłamczuchą ( jak dla mnie ). Najgorzej jeśli chodzi o serial wypada Alison i te jej babcine swetry. Natomiast w życiu realnym nie podobają mi się stroje Ash i Shay:/ Lucy jest urocza, a uroczym we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...