Kiss, marry, kill #3

Ostatnio pytałam, jaki post chcielibyście przeczytać i wybraliście trzecią notkę z serii Kmk, a więc zapraszam! :) Osoby na dzisiaj to: Mona, Alison i Jason

Pamiętajcie, że oceniamy charakter, a nie płeć!



KISS
Mona! Pewnie niektórzy z was wiedzą, że jest to jedna z moich ulubionych postaci z serialu, jednak nie poślubiłabym jej. Vanderwaal ma tysiące twarzy i nigdy nie wiadomo, czy mówi prawdę, czy kłamie. Mimo całej miłości do tej bohaterki, ciężko byłoby mi jej zaufać.
Nie mam jednak serca jej zabijać, więc stawiam na pocałunek.




MARRY
Jason! Jak dla mnie, jest to jedyna sensowna opcja. Po prostu nie widzę się w dłuższym związku zarówno z Alison, jak i Moną, więc stawiam na chłopaka.




KILL
Alison! Dla osób, które choć trochę znają moje posty, nie jest to żadnym zaskoczeniem. Ali zdecydowanie nie należy do grona moich ulubionych postaci. Nienawidziłam już tej ''wrednej wersji'' i tak samo nie przepadam za ''Alison nudną ciotką''.
Mimo to uważam, że jest to postać wyjątkowa i sporo wnosi do serialu. Jednak wolę ją jako tą martwą ;)




Koniecznie napiszcie jak wygląda wasz ranking i jakie osoby mam dać w następnym tego typu poście! :)

Udostępnij:

3 komentarze

  1. obstawiałbym tak samo jak Ty :)
    Jason, aww :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiss - Ali! Uwielbiam ją, jest jedną z moich ulubionych postaci, ale nie wyobrażam sobie z nią poważniejszego związku.
    Marry - Jason oczywiście ♥ Jest on zdecydowanie jednym z moich ulubionych bohaterów serialu (jak ja ubolewam, że nie ma go w 6B :(), poza tym, bądźmy szczere, która z nas nie chciałaby takiego męża? :) A jeszcze co do Alison, którą uwielbiam byłaby moją szwagierką, co byłoby wręcz idealnym rozwiązaniem :3
    Kill - Mona. Jako że Mona nie należy do grona moich ulubionych postaci nie miałam gdzie jej umieścić i została trzecia opcja. Jednak mimo wszystko nie chciałabym żeby w serialu uśmiercono Monę, mimo że nie za nią nie przepadam, to nie byłby ten sam serial bez niej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...