10 powodów, dla których kochamy Spencer!

Pod poprzednim postem większość zagłosowała na Spencer, a więc dzisiaj czas na "10 powodów, dla których kochamy Spencer!". Do rozwinięcia zapraszam zarówno fanów bohaterki, jak i również osoby, które za nią nie przepadają. 
1. Classy
  Spencer jest pełna klasy, nie chodzi tutaj tylko o styl (o którym jeszcze wspomnę), ale i o samo bycie. 

2. Crazy/Scary Spencer
 Widzieliśmy już szaloną/przerażającą Spencer i to wydanie było naprawdę dobre. Myślę, że wiele osób zgodzi się, że wątek z Radley, czy tabletkami był wyjątkowo ciekawy. 

3. Uśmiech
Jestem zakochana w uśmiechu/śmiechu bohaterki, naprawdę mnie urzekł.
4. SuperWoman
Spencer zawsze ratuje swoich bliskich i zachowuje zimną krew. Można ją bez problemu nazwać SuperWoman, a kto nie kocha Superbohaterów?

5. Spoby, Wrencer...
Postać ta ma tyle świetnych Shippów! Kogo Wy najchętniej widzicie u boku Spenc?

6. Team Sparia!
 To chyba jedna z popularniejszych przyjaźnij w serialu. Nawet Aria i Spencer są za "Team Sparia", a to już mówi samo za siebie. 

7. Pomimo wszystko: urocza
 

8. "Ta mądra"

9. Styl
Kocham styl Panny Hastings! Prosty, klasyczny, idealny. 

10. Troian Bellisario
Aktorka odwala kawał dobrej roboty wcielając się w Spencer. Myślę, że dzięki jej znakomitej grze aktorskiej, bohaterka jest tak wyjątkowa i "żywa". 

I teraz pora na pytania:  
Lubicie Spencer, czy raczej nie za bardzo? Jeśli możecie to rozwińcie swoją odpowiedź. 
Ja sama lubię bohaterkę za jej charakter i styl bycia, kiedyś nie przepadałam za nią, ponieważ uważałam, że wszystkie ciekawe wątki producenci przypisują właśnie jej. Teraz jednak skupiłam się na samej postaci, a nie na tym co dzieje się dookoła i uważam, że Spencer jest naprawdę świetna. 

W przyszłym tygodniu post dotyczyć będzie ostatniej kłamczuchy -Emily.

Udostępnij:

8 komentarze

  1. Nie przepadam za nią i jej sposobem bycia aczkolwiek fajnie się ją ogląda ale wolę ja w ostatniej kolejności zaraz po niej Ali która nie jest zbyt ciekawa postacią pojawia się i znika gdzieś między odcinkami w tym serialu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za nią i jej sposobem bycia aczkolwiek fajnie się ją ogląda ale wolę ja w ostatniej kolejności zaraz po niej Ali która nie jest zbyt ciekawa postacią pojawia się i znika gdzieś między odcinkami w tym serialu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię Spencer, jest w niej coś co mnie odrzuca

    OdpowiedzUsuń
  4. Spencer to moja ulubiona postać 💕
    Troian jako aktorka jest świetna co czyni postać jeszcze lepszą

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Spencer, jej racjonalność i inteligencję. Jest według mnie postacią (prawie) idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Troian jest świetną aktorką, ale za Spencer nie przepadam :x

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubiłam Spencer przed przeskokiem czasowym, teraz mnie zaczyna irytować powoli :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ją uwielbiam, genialna, od początku serialu jest moją ulubienicą :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...