Wywiad z Roberto Aguire


Hejka! Dzisiaj mam dla was wywiad z Roberto Aguire, który w serialu wciela się w role Liam'a.
Jeśli chcecie wiedzieć co zdradził odnośnie swojej postaci i wg....to zapraszam do rozwinięcia :)



Wywiad z Roberto Aguire został przeprowadzony dla portalu seventeen, a jego oryginalną wersje znajdziecie na ich stronie *klik*


17: Co się teraz dzieje między Arią a Liam'em?
Roberto: Aria zmaga się z swoim nowych i starym życiem. Jej nowe życie w wydawnictwie w Bostonie z Liam'em jest czymś na co ciężko pracowała, a w tym sezonie można zobaczyć jak Rosewood wkracza znowu do jej życia i zagraża, że wszystko zniszczy. Widzisz ją jak nie odbiera telefonów od Liam'a. Słyszysz jak mówi "Tęsknie za Bostonem. Tęsknie za Liam'em. Tęsknie za moim życiem tam". Liam jest całkowicie po uszy zakochany w Arii, myślę, że Aria czuje to samo. Tylko pytanie czy może pogodzić swoje stare i nowe życie.

17: Czy jest jakieś oficjalne imię waszego związku?
Roberto: Nie ma. Widziałem Ariam i Laria. Ale mój głos byłby za Ariam.

17: Czy zobaczymy jakieś napięcie między Liam'em a Ezrą w trakcie tego sezonu? Może konkurencja o Arię?
Roberto: To czy Liam i Ezra staną twarzą w twarz i czy będzie trochę nie przyjemnie.....będziecie musieli poczekać aby się dowiedzieć.

17: Jaki był twój pierwszy dzień na planie?
Roberto: To było zastraszające. Kiedy wszedłem po raz pierwszy na odczyt scenariusza, myślałem, OK wszyscy się znają, są już wspólne żarty, są już kliki, grupy. To ja twój pierwszy dzień szkoły średniej, kiedy wchodzisz i myślisz jak kiedykolwiek będę tutaj pasować?  Wtedy pierwsza osoba podchodzi do ciebie i jest miła, potem druga, która również jest miła i nagle wpadasz w tą całą dynamikę.

17: Jak to było spotkać się z Lucy Hale po raz pierwszy?
Roberto: Właściwie to poznałem Lucy i Ian'a w tym samym czasie. Było to zabawne ponieważ ja i Ian mamy ten sam rodzaj energii. Oboje jesteśmy lekko szaleni i oboje trochę za bardzo ekscytujemy się pewnymi sprawami. Rozmawialiśmy o tym i owym oraz o tym co się dzieje tutaj i tam, robiąc to niemieckim akcentem, używaliśmy ten akcent po prostu wszędzie. Pamiętam jak Lucy patrzała na nas i była jak "O mój Boże! Jest ich teraz dwóch!". Był to bardzo zabawny moment. Jestem teraz w rodzinie.

17: Czy jest jakiś rodzaj konkurencji między tobą a Ian'em skoro walczycie o tą samą dziewczynę w serialu?
Roberto: Ja i Ian staliśmy się przyjaciółmi w serialu. Wiec nie, mój związek z nim jako aktor jest inny niż związek między naszymi bohaterami.

17: Obsada PLL naprawdę wie jak utrzymać napięcie. Nigdy nie zdradzacie za wiele podczas wywiadów.
Roberto: Cóż, potajemnie mamy małe czipy w naszych mózgach, jeśli mówimy za dużo wybuchają.

17: Uważasz, że jest jakakolwiek szansa, że mógłbyś być "A"?
Roberto: Wielki czip wybuchł w moim mózgu. Nie mogę nic na ten temat powiedzieć.


Są jeszcze cztery pytania ale one nie dotyczą serialu wiec postanowiłam ich nie tłumaczyć.
Jeśli jednak jesteście ich ciekawi wejdźcie w link podany na początku postu.

Co jednak sądzicie o odpowiedziach Roberto?

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...