Wywiad z Ashley Benson dla magazynu Health + zdjęcia z sesji!


Cześć wszystkim! Niedawno Ashley Benson, serialowa Hanna, udzieliła wywiadu dla magazynu Health. Pojawiła się również na jego okładce. Jeśli chcecie wiedzieć, co często jest wypominane aktorce, to, jak zwykle, zapraszam do rozwinięcia!

Gwiazda Pretty Little Liars pojawiła się na okładce marcowego wydania magazynu Health gdzie ujawnia, że jej rozmiar (32/34) wielokrotnie był krytykowany w ciągu jej aktorskiej kariery.


"To zdarzyło się parę razy w ciągu ostatnich lat, to było coś w stylu 'Jesteś na to za gruba.'. A ja tylko tu siedzę i mówię "Czekaj, co? Czy ty chcesz szkieletu?'" wyznała 26-latka. "Ale ja czuję się dobrze. Nie chcę tracić 9 kilogramów, ponieważ tego nie potrzebuję"

"Cały czas mówią mi, że powinnam schudnąć," kontynuuje. "Był taki moment, kiedy rozmiar (32/34) był świetny. Ja noszę rozmiar (32/34), ale uważam, że rozmiar (34/36) jest zdrowy. Myślę, że wszystkie z nich są zdrowe."

Tymczasem Ashley zgadza się z tym, że pewność swojego ciała jest czymś, nad czym "nadal pracuje".



"Szczerze, jeśli mam iść na jakieś wydarzenie i nie czuję się najlepiej? Bielizna wyszczuplająca po całej linii." powiedziała. "Dosłownie. Nawet, kiedy jej nie potrzebuję."

W ciągu wywiadu aktorka również opowiedziała o jej problemach z lękiem.

"Zaczęłam dostawać ataków paniki przez 2 lata pod rząd." wyznała. "Ledwo co mogłam iść do pracy. Zdarzało się, że było tak źle, że musiałam opuścić plan."

W pewnym momencie doszło do tego, że dostawała ataków paniki codziennie. Ashley kontroluje to teraz skupiając się na zdrowym trybie życia.

"Nadal czasami ich dostaję." stwierdziła. "To jeden z powodów, dla których trenuję, ponieważ pomogło mi to w pozbyciu się napadów lęku."

Tak jak trenowanie na siłowni pomogło pozbyć się paru jej problemów, jeśli chodzi o jej życie miłosne, Ashley mówi magazynowi, że woli mężczyzn, którzy z tym nie przesadzają!

"Niekoniecznie lubię facetów, którzy trenują.", śmieje się aktorka. "Nie lubię takich dużych facetów.  Lubię chudych facetów. Jeśli widzę gościa, który jest takiej w super formie, pierwsze co robi, to sprawia, że się śmieję."

Brzmi, jakby Ashley już wszystko rozgryzła!

Tymczasem w styczniu gwiazda Pretty Little Liars udzieliła wywiadu dla ETonline w którym wypowiedziała się o przeskoku czasowym w nowym sezonie.

"Miło jest przeprowadzać doroślejsze rozmowy zamiast tych licealnych." wyznała Ashley.


+ zdjęcia 









Co o nich uważacie? Według mnie Ashley wyszła na nich prześlicznie, A co do jej wagi, to uważam, że wygląda świetnie i nie rozumiem, po co miałaby chudnąć. Koniecznie napiszcie, co wy o tym sądzicie!



Udostępnij:

3 komentarze

  1. Ashley pięknie wygląda ! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła pięknie! Szczególnie podoba mi się to drugie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Benzo jest przecudowna i prześliczna! Nie powinna chudnąć, bo innym nie podoba się rozmiar 34, ale ważne żeby sama czuła się dobrze. :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...